İçerden

in #music5 years ago

Bu senin ile ilgili bir hikaye.

Ve ben.

Marka Öncüleri olarak biraz da Grup Öncüleri gibiyiz.

Kaynak

Gençlerimdeyken Derby'de bir grupta davul çalardım.

Birkaç dersim vardı. Ben iyiydim.

Birkaç sefer canlı oynadım ve grup halinde olmayı sevdim.

Bu yüzden davul çalmaya başladım. Zira bir grupta olmak istedim.

Güvenim, o vakit başka bir enstrümanı çalmama müsaade etmedi.

Arkada olmak zorundaydım.

Newcastle.

Eğitim almak için Newcastle'a geldim ve hala bir grupta olmak istedim. Ve aynı anda gelen herkes gibi ben de kendimi yine keşfetme fırsatım oldu. Böylelikle istediğim rastgele bir şekilde yapabilirdim.

Fakat bir sürü şey oldu. Yeni insanlar, yeni şehir, yeni etkiler. Yaşamak ve yapmak için çok fazla.

Müziğe geri dönmek istedim fakat üç sene sonra Polytechnic'ten ayrılana kadar olmadı.

Şayet dürüst olursam, Polytechnic'te çok iyi bir şekilde bütünleştiğimden dolayı (uyum sağlamak için çok uğraştım; ait olmak istedim) ve bir grupta olmak çok rizikolu olurdu.

Yargılanırdım.

İş.

Ancak bir çalışma dünyasında, okuduktan sonra her şey değişti.

İş istikrarlıydı. Biraz sıkıcı. Bu yüzden tekrar gitmeye hazırdım. Yaratmak için yerim vardı.

Bir şarkıcı olarak bu kez.

Solisti.

İşin garibi, ben bir solucan olmak istemedim. Yalnızca bir solucan olmanın nasıl bir şey olduğunu görmek istedim. Nasıl hissettiğini görmek istedim.

Şarkı söyleyebilirim Biraz. Tarih, “biraz” ın Chris Martin için yeterli olduğunu ispat ettiğinden, gitmeye haklıydım.

Ve ben iyiydim!

O zamanlar çevrede yaşayan çocuklardan çok daha iyi.

Ben eğlendim. Biraz.

Bir şey itmedim.

Ama manzaranın tadını çıkardım.

İş.

Yirmili yaşlarımda işlerim vardı.

Otuzda, ilk uygun işime başladım, aralarında bir Yaratıcı Ajans vardı.

Ben şimdi iş dünyasının lideri oldum. Ve bu o zamandan beri hiç değişmedi.

Bunu yazıyorum zira 2019'da iş dünyasında lider olmanın gerçekte ne manaya geldiğini daha fazla keşfedeceğim.

Her zaman Kırmızı Elbiseyi kişileştiriyorum. Aynı şekilde bir şarkıcı da grubunu kişileştiriyor. Ve ANGELFYSH. Ve 50odd.co.uk.

Ama yeterince gizemli miyim?

Yeteri kadar soğuk?

Yeterince unutulmaz?

Yeterince cesaretli?

Yaptığım bu yaratıcı şeyler için rolü doğru mu oynuyorum?

Cevaplamam gerektiği kadar iyi değil.

Ben tamam Ama daha iyi olmak istiyorum.

Sen nasılsın?

Şey.

Frontmen ve kadınların “onlar hakkında bir şeyleri” var.

Bu yıl “bir şeyimin” ne olduğunu keşfedeceğim.

Umarım, Darius Campbell'den daha çok Paul Hewson'umdur.

Sort:  

✅ Enjoy the vote! For more amazing content, please follow @themadcurator for a chance to receive more free votes!

Congratulations @kaynagr! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63270.29
ETH 3464.65
USDT 1.00
SBD 2.51