Sort:  

بله این نکته ی مهمی است

امروزی ها می نوازند و وقتی گوش می دهیم لذت می بریم. ولی کارهایشان از ذهنمان پاک می شوند

به خاطر پیچیدگی آهنگ هایشان است

دقیقا درست است

آهنگ های گذشتگان بسیار به دل می نشست

بله .. در گذشته آهنگ ها در دهان مردم می گشت و همه زمزمه می کردند

درست است. آهنگ های امروزی زود فراموش می شوند

نکته ی بسار مهم و جالبی است

نکته ی خوبی گفتید.

البته من نمی خواهم کار نوازندگان امروزی را زیر سوال ببرم و شاید این مسیر باید طی بشود و اینکه من هم لذت می برم

ولی کارهایشان فراموش شونده هستند

تقریبا ...

به خاطر تم ساده و دلنشین قدیمی ها کارهایشان به دل می نشست

دقیقا همین طور است

درسته این نکته را من هم دقت کرده بودم

نکته ی دیگر تعدا بسیار زیاد سازها هستند

درست است

به صورتی که جواب آواز برای هر ساز تقسیم بندی شده است!! مثلا 5 دقیقه به هر کس

واقعا درست است

دیگر لذتی که نیم ساعت نوازده و خواننده با هم کشتی می گرفتند تمام شده است!

این همان نکته ای است که من اشاره کردم

نکته ی مهمی است

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56162.63
ETH 2368.26
USDT 1.00
SBD 2.31