Przetwórstwo muzyczne #3: Leningrad (Soviet City OST)

in #music6 years ago

Na początku kwietnia 2016 roku odczułem nagły skok subskrypcji na moim kanale na YouTube. Może nie był to taki skok, jak kursu Steem Dolara w pierwszej połowie grudnia 2017, ale wzrost był zauważalny. Początkowo zupełnie nie wiedziałem o co chodzi. Niedługo potem zagadka się rozwiązała... 31 marca 2016 roku na Steamie pojawiła się gra Soviet City.

I wtedy sobie przypomniałem, że kilka miesięcy wcześniej @slabiak.com pytał mnie, czy może użyć w swojej grze muzyki z mojej strony. Gra miała być o komunistycznym mieście. Taki specyficzny city builder. Zgodziłem się i zapomniałem o sprawie. On zaś wybrał to i owo z płyt Bas w służbie Polsce, Nostalgia i Ciepły oddech. Kawałki, mimo iż nie miały nic wspólnego z komuną (może poza tymi z BWSP) przypadły ludziom do gustu. Zwłacza tym z zagranicy. Konkretnie z Włoch. Były miesiące, kiedy 24% widzów na moim kanale było z tego kraju (teraz jakieś 10%). Nie chcąc jednak, by remiksy polskich piosenek kojarzyły się z Sowietami, stworzyłem dedykowaną ścieżkę dźwiękową do gry. Poniżej pierwszy kawałek OSTa pt. "Leningrad", wykorzystujący dość znany radziecki motyw muzyczny. Może ktoś rozpozna...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61888.55
ETH 3400.93
USDT 1.00
SBD 2.50