AC / DC НА ЖИВО

in #music6 years ago

Бях едва на тринадесет години , когато за първи път чух австралийската рок банда AC / DC .
Времената бяха такива , че в обществото не се гледаше с добро око на тази музика.
Успявахме някак си да разменяме записи , да събираме малки черно-бели снимки на групата , а по-заможните се сдобиваха с големи цветни плакати от немското списание "Bravo".
Не можех и да мечтая , че ще дойде ден във който аз ще присъствам на живо на концерт на Групата и то във родната София .
Не вярвах и треперих , когато си купих билетите за концерта.
Силно се развълнувах , когато в денят на концерта , през месец май 2010 година се наредих на входа на Националният стадион във София , заедно със хиляди вече побелели и пораснали момчета и момичета.
Не успях да сдържа сълзите си , когато чух първите акорди на бандата .
Те бяха на живо пред мен .
Само на сто метра.
31 години след това !

Sort:  

Жалко, че не може да се гласува повече от един път за това!...Същите чувства, същите мисли, когато преди да дойдат в България ходих до Атина /мислех, че няма да дойдат в БГ/...На "стари години" видях това, което във фантазиите ни беше само, слушайки аудиокасетите и ролковите магнетофони!

Емоционално :)

питам се само дали след 30 години някой ще помни ли сегашните рок банди?

Една сбъдната мечта!

По същият начин се чувствах когато срещнах Антонио Бандерас и Тина Търнар в Цюрих!Това може да се разбере само от хора които са живели през комунизма в тинейджърските си години!Мечтите ни се струваха невъзможни и неусъществими

Да живее рока!Емоционално...

На мен ми се разтуптя сърцето, когато Металика откриха с Ecstasy of gold през 2008, когато за пръв път ги слушах. Разбирам те напълно!

Надявам се и аз някой ден като теб да присъствам на концерт на AC/DC

Very good post thank you.

имаш спомен такъв момент не бива да се пропуска :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60122.55
ETH 3199.29
USDT 1.00
SBD 2.43