Gitar Dersi - Guitar Lesson

in #music6 years ago


Merhaba Arkadaşlar

Daha önce bildiğiniz gibi 2 adet gitar dersi yazısı hazırlamıştım. Bu yazılarda anlattığım egzersizllerin nasıl yapılacağını video ile anlatmak istedim. Umarım faydalı olur. Daha önceki derslerime aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

  1. Ders için buraya
  2. Ders için buraya tıklayabilirsiniz. Eğer beğendi iseniz beğenmeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin lütfen.

▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Tebrikler güzel çalışma

teşekkürler kardeşim

Faydalı bilgiler :) Gitara başlayasım geldi :)

sen başla ben sana özel ders vercem yeterki başla

Ellerine saglik bu gidisle bizi baslatacaksin:)

hahahah başlayın özel ders vercem size

Liste hazir zaten grup olarak baslayacagiz:)

gayet iyi dahada iyi olacaktır

umarım öyle olur

umarım öyle olur deneye deneye bulacağız bişeyler

Çok güzel bir anlatım olmuş eline sağlık

çok teşekkür ederim

Tebrikler abicim 💜

teşekkür ederim güzelim

You got a 14.92% upvote from @pushbot courtesy of @burakdogusoy!

Burak benim büyük oğlan gitar çalmak istiyor ona ögretirmisin

skype dan inter üstünden öğretmeye çalışırım var öyle öğrencilerim

This post has received a 16.82% UpGoat from @shares. Send at least 0.1 SBD to @shares with a post link in the memo field.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 95% payout rewards. Use this link https://on.king.net/shares to delegate SP to @Shares. Join us at https://steemchat.com/ discord chat.

Support my owner. Please vote @Yehey as Witness - simply click and vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64852.72
ETH 3178.07
USDT 1.00
SBD 4.20