You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czego słucham? Moja przygoda.|What am I listening? My adventure.

in #music7 years ago

Każdy człowiek ma prawo słuchać tego co mu się podoba, nawet to disco polo... Druga osoba ma prawo to skrytykować, ale... niestety często jest przekraczana cienka granica hejtu. W internecie występuje to nagminnie, na przykład spróbuj tylko skrytykować jakąś piosenkę na YouTube. Zaraz zlecą się sępy z klapkami na oczach i zaczną Cię wyzywać, zamiast przedstawić swoje argumenty. Nie wiem co w tym jest takiego, że ludzie lubią hejtować innych za ich gusta. To jest takie typowe zachowanie nerdzika jełopa.

"Mama! Mama! Jak on śmie krytykować mój ulubiony zespół czy piosenkę / słuchać tego czy innego skur****na, przecież ja go nie lubie. Mama! Mama! Chodź tu i zobacz, ja mu tam zaraz dopier****. Meee..."

Przyznaję, że gdy byłem młodszy to sam byłem nielepszy, jak ktoś "śmiał" obrazić mój ulubiony zespół - w tym przypadku Queen, bo biedny Freddie umarł na AIDS. Na szczęście dawno mi to przeszło i spływa po mnie jak po kaczce. Myślę, że człowiek z wiekiem dojrzewa (chyba że jest jełopem z głową w dupie) i zaczyna mieć na to wyjebane jajca, jak mawia klasyk. Oceniać drugą osobę przez pryzmat tego jakie ona ma gusta? Nie tylko muzyczne.

Zostawiam upvote'a :) oraz przepraszam za wulgaryzmy i kolejny elaborat biblijnych proporcji.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59911.66
ETH 2306.14
USDT 1.00
SBD 2.49