דקלון - זמר מתחדש

in #music6 years ago

Part of my Hebrew lyrics project, publishing lyrics to Hebrew pop songs that are not available online anywhere. Shouts to Daklon, one of Israel most important and enduring musicians.

שוב הלילה רד ברחובות העיר, ואני נדלק מפזם לי שיר

לא שואל כאן איש, שוב אני מרגיש, כי הלילה את דמי מחיש

לא שואל כאן איש, שוב אני מרגיש, כי הלילה את דמי מחיש

זה הזמר מתחדש ושר, ואני כך רק אליו נמשך

לא דואג, לא חושש, כי מקום בתוכי לו יש

לא דואג, לא חושש, בלבי הזמר מתחדש

לא דואג, לא חושש, בלבי הזמר מתחדש

אורות הפנסים רק אלי קורצים, לי הם לוחשים קול ניגון ושיר

רוח תיילל בחצות הליל, ולא ידעתי מה לי תעולל

רוח תיילל בחצות הליל, ולא ידעתי מה לי תעולל

זה הזמר מתחדש ושר, ואני כך רק אליו נמשך

לא דואג, לא חושש, כי מקום בתוכי לו יש

לא דואג, לא חושש, בלבי הזמר מתחדש

לא דואג, לא חושש, בלבי הזמר מתחדש

זה הזמר מתחדש ושר, ואני כך רק אליו נמשך

לא דואג, לא חושש, כי מקום בתוכי לו יש

לא דואג, לא חושש, בלבי הזמר מתחדש

לא דואג, לא חושש, בלבי הזמר מתחדש

בלבי הזמר מתחדש

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99