Kanye West

in #music5 years ago

Kanye West yakın vakitte tüm yanlış sebeplerden dolayı manşetlere girdi. Çoğunlukla, bir Trump destekçisi olduğu için, köleliğin TMZ'de bir seçim olduğu ile ilgili yaptığı açıklar ve seks kaset yıldızı ve model Kim Kardashian'la izdivaç ettiği için çok fazla reaksiyon aldı.

Bu sebeplerden dolayı Kanye'den nefret etmiyorum.

Yanımda bir hayli taraf var. Instagram yorumları üzerinde Kanye "iptal" çağrısı, ancak onlar da bu kafa karıştırıcı politik abuhava esnasında onu desteklemeye istekli. Kanye'yi olduğu gibi görüyorlar: bir sembol ve müzik dehası. Slum Village’ın Love in Fall’ı gibi dahi bilmediğiniz kayıtlar üretti. Bu arada Alicia Keys’in İsmimi Bilmiyor’un hit şarkısı olarak da seslendi.

John Legend gibi sanatçılar bile Trump mevzusu ile ilgili onunla konuşup dövüş ediyorlar, fakat neticede bir şeyi gösteriyor: hepsi sevgi.

Benim için, Kanye West en karanlık saatim süresince intihar caydırıcılığı yaptı. Her ne kadar şimdi, Pablo ve Ye'nin Hayatı gibi yeni yapıtları Grammy düzeyindeki hype şaheseri My Dark Twisted Fantasy'a benzememiş olsa da, saf petek gibi çiğ ve filtre uygulanmamış şarkıları 30 Saat gibi şarkılarla esin alıyorlar.

Kaynak

Evvelki sagaslarımda belirtildiği gibi, 17 yaşımdayken Philly'ye taşındım. Saf, genç ve nihayetinde kırdım. Güneyde Philly'de garson olarak çalıştım, bir akşam yemeğinde, saat 6'da okuldan sonra ve saat 3'te ayrıldım.

Philly karda ilk üşüdüğüm vakitti. İlk işimin yeri buydu. İlk paramı gördüğüm yerdi ve 18'inci yaş günümdeki ilk körlüğümden sonra, sabah saat 3'te 7-on taquitosunda geçirdi. Burbank, CA'da büyümeyi katiyen hayal etmedim, orada bulunduğum gibi kısa bir müddettir yaptığım gibi Philly'yi sevmek için büyüdüm.

Philly ayrı olarak ilk defa ağır aksilikler yaşadım. Parasal yardımımın reddedilmesi sebebiyle okulu bırakmam gerektiğini öğrendikten sonra her şeyi sorguladım. Mutlu bir garsonluk geçirdim ve geceleri ve 30. Cadde istasyonunun yakınında boş sokaklarda yürürken şimdi özlem ve özlüyorum. Kendimi yalnız, hiddetli ve hayat seçimim ile ilgili kafam karıştı.

Sabah saat 2: 00'de otobüs evinde Kanye'nin uzay gemisini dinlediğini, uçurtma kadar aç olduğunu ve günlük para karşılığı garsonluk mücadelesinden bıktığımı anımsıyorum. Kanton'un dediği gibi, All Falls Down'u dinlediğimi ve kolej konusundaki güvensizliklerimden hatıranda daha iyi hissettiğimi anımsıyorum, zira Kanye'nin dediği gibi “okul kavramı çok güvenli görünüyordu. Sophomore üç sene kariyer seçmedi. ”

Kanye'nin hayran kitlesi, benim gibi, Kanye'nin ananesel olmayan rotaya gitme ve başka bir yerdeki hayallerini izlemek için okulu bırakma mücadelesiyle alakalı olan dinleyen ve benim gibi genç yetişkinlerden oluşuyor. Kanye'yi dinlemek beni çöküntüye soktu ve Amtrak'ı LA'ye geri götürene kadar albümlerini tekrar ettim.

Sort:  

✅ Enjoy the vote! For more amazing content, please follow @themadcurator for a chance to receive more free votes!

Congratulations @armandosa! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You made your First Vote

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70135.32
ETH 3789.12
USDT 1.00
SBD 3.77