Sort:  

Güzel bir konu ve kurgu olmuş hocam, ilgi ve merakla okuyorum.

Zaman yolculuklarına ulaşılmış şu yıllarda, hala algı oyunları, insanları susturmak, itibarsızlaştırmak ve yok etmekten vazgeçmeyen otoriteler ve çıkar ilişkileri. Hocam sanki bize, ne olursa olsun insanoğlunun mayasındaki bozukluk her daim aynı şekilde kalacaktır mesajı vermişsiniz. :)

Bu arada doktora verdiği ilaç ve tanımından sonra, dünyanın da nasıl bir şekil aldığını merak ettim. Doktor bu ilacı üretti mi, üreterek zenginleşmeyi mi tercih etti yoksa tamamen insanlığın faydasına mı bağışladı. Ayrıca, yüzlerce kanser hasatasının da kurtulduğunu söylemiş,orada da istatistiki bir veriyi merak ettim, şöyle ki; Geçmişte kanserden bu ilaç sayesinde kurtulan hastalar, ne kadar süre daha yaşamışlar ve ne kadarı kaza vs. gibi yollardan hayatlarını kaybetmişler?
Ben hikaye içinde ayrı baloncuklar açtım okuyunca, ama hikayenin kendisi bu zenginliği barındrıyor ve okuyucuyu çeşitli düşüncelere sevk ediyor. Kaleminize, elinize sağlık.

Sosyal mesaj vermek gibi bir amacım yoktu aslında, demek ki bilinçaltım o yönde çalışmış, iyi olmuş.

Atalarımız için hayat daha zormuş; belli ki o yüzden genetik kodumuzda çakallık, kurnazlık bolca var. (Bazılarımızda daha az bazılarımızda daha fazla) Şartlar hızla değişiyor, medenileşiyoruz, ama genetiğimiz aynı hızda değişmiyor.

Hekimlere saygı duyar ve inanırım, dolayısıyla doktorun ilacı kendi menfaatine kullandığını düşünmemiştim. Karakterimizin annesinin kaza geçirmesi bir istisna, kurguyu iyileştiren bir durumdu, kaderden kaçılmaz mesajı da veriyor tabii, diğerlerinin yaşlılıktan ölene kadar yaşadığını varsayabiliriz.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63064.93
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.55