dit is een test , nummer twee

in #msm5 years ago

Waarom deze blog

Twee jaar ben ik internet aan het afstruinen om tegenstrijdige informatie te vinden en te vergelijken. Want ieder verhaal heeft een ander verhaal 180 graden andersom. Dan moet er ergens iets goed / fout zitten, maar waar. Hoe kan ik beoordelen of iets juist is??!! Dat is goed te doen, het vergt wel training in logisch en kritisch denken en vooral denken zonder vooroordelen. Dat laatste is het belangrijkste. Vooroordelen zijn erg sterk, die zijn er meestal 'met de paplepel' ingegeven, we weten niet beter en iedereen gelooft het. Kortom, vooroordelen zijn vaak geloof en dat is erg hardnekkig.

Vertrouwen in de bestaande media, heb ik geleerd, moet je zeker niet hebben. Dat is les 1, trek alles in twijfel wat de Main Stream Media - MSM je vertelt. Dat is moeilijk, maar is noodzakelijk om tot een juist oordeel te kunnen komen.

Nu zeg ik uiteraard iets heel verwarrends, dat je MSM niet moet vertrouwen. Hoe ik daarbij kom is een lang verhaal, dat is iets voor een andere post.

Wat ik met deze blog wil is starten met een dialoog met mijn directe omgeving over alles wat van belang is voor ons mensen, waarvan we de echte waarheid moeten kennen om op lange termijn gezond sterk enz. te zijn, om als mens (heid) succesvol te zijn.

Hierin zit ook een groot deel eigenbelang. Want zoals het er uit ziet gaan we de komende jaren een diepe put in, op alle m0gelijke manieren. Dan zal blijken wie sterk stabiel betrouwbaar en een juist overlevings instinkt hebben. Voorbereide mensen hebben een betere overlevingskans, immers je begrijpt beter wat er komt.

Ook deze blog omdat lezers ook andere mensen kunnen uitnodigen aan deze blog mee te doen.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59190.13
ETH 3187.58
USDT 1.00
SBD 2.45