Fütursuzca İzlenmesi Gereken Filmler #42: No Country for Old Men (2007)

in #movies6 years ago

image source


Hello everybody. I am talking about films, in this series. I will criticism about films I watced. Actually, it is not exactly criticism. It is more like comment. Because I am not critic. I just talking about films. I say features or scenes what I liked. If I watched another films by the same director, I tell about them too.


Herkese merhaba arkadaşlar. Sndbox için türkçe bir film serisi bu. Seri bayağı uzun sürecek büyük ihtimalle. Önce eski hazırladığım listedeki hoşuma giden filmlerden bazılarını paylaşacağım sonra da yeni filmler izledikçe sürekli olarak her gün ekleyeceğim onları seriye. Daha önceden de sndbox a film serisi yapmıştım ama onu ingilizce yazıyordum. Bu türkçe olacak. Bu postta eskiden yazmış olduğum filmlerden biri olan No Country for Old Men filminden bahsediyorum. Eski yazdığımı okuyan olmuştur belki.


image source


Size yalnız akşamlarınıza eşlik edecek, kahvenizi yudumlarken izleyebileceğiniz, hani şöyle değişik bir film olsa da izlesek diyeceğiniz anlar için ya da lan birisi steemitte yazmıştı şöyle bir film dur bir açıp izleyim bakayım neymiş diye düşüneceğiniz anlar için güzel bir film serisi bu. İzlediğim filmlerden böyle biraz değişik olanları, yani bu fularlı kesim nasıl diyorsa işte biraz sanatsal olanları sizlerle paylaşacağım bu seride. Filmler üstüne biraz konuşacağım. Gerçi pek beceremem film yorumu yapmayı ama kendi çapımda izlerken hissettiklerimi anlatacağım işte size. Fazla da kasmaya gerek yok.

Biraz filmin konusundan bahsedeyim.1980 Texas’ ında ava çıkan bir Vietnam gazisi olan Llewelyn Moss bir kan gölünün ortasında kalmıştır. Gördüğü yer, işlerin yolunda gitmediği bir uyuşturucu anlaşmasının olay yeridir. Olayın yaşandığı yere yakın bir yerde içerisinde iki milyon dolar bulunan bir çanta bulur. Keşke bulmasaydı. Moss, peşine ölümcül bir kiralık katilin takılacağından bihaber bir şekilde bulduğu çantayı yanına alır. Moss’un peşine takılan soğukkanlı kiralık katil Anton Chigurh’ un işini yarıda bırakmak gibi bir alışkanlığı yoktur. Birçok masumu ve suçluyu içerisine alacak nefes kesici bir takip başlar. Gerisi de söylemeyim zaten :)


image source


Aslında bu filmi yazıp yazmamakta kararsız kaldım zaten çoğu kişi izlemiştir diye düşündüm ama yine de yazayım dedim belki hala izlememiş olan vardır. Bu film kelimenin tam anlamıyla gerilimin ta kendisi. Eğer gerilip gerilip gerilmek istiyorsanız adresiniz bu film azizim. Konusu da gayet sürükleyici zaten. Film baştan aşağı sürükleyecek sizi. Ekran başında siz kaçacaksınız katilden resmen. Javier Bardem' in en sevdiğim filmlerinden biridir bu. Ayrıca bu film "En İyi Film" ve "En İyi Yönetmen" ödülleri de dahil olmak üzere dört Oscar kazanmış. Yönetmen Coen Efsane Kardeşler. Eğer izlemediyseniz, hemen kahvenizi hazırlayın ve ekran başına kurulun azizim. Kendinize iyi bakın. Graciasss Amigosss...


image source





Sort:  

azizim senin bana azizim demeni özledim nerdesin ya

buradayım azizim film konusuyorum hala :) ben de senin o siirlerini özledim vallahi

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58969.80
ETH 2512.94
USDT 1.00
SBD 2.48