Աղջիկը եւ սպիտակ բուլդոգը (2009)

in #moviereview6 years ago

Այո, ես հասկանում եմ, թե ինչու կարծիքներ այս հարմարվողականություն վեպի Ակունինը ինչպիսիք ձանձրալի եւ անհամոզիչ: Հանդիսատեսը հստակ ակնկալում է ավելի քան մեկ գունավոր, գործողություն, փաթեթավորվում ֆիլմի, թե ինչ է եղել, որ «թուրքական գամբիտ», ավելի անսովոր ընդլայնված, մի յուրահատուկ մթնոլորտ, թե ինչ է եղել, որ ինչպես նաեւ, գուցե ինչ-որ մեկը կարող է բռնել Միխալկովը պետական ​​խորհրդական, նրա հավակնոտ եւ միապաղաղ բնույթը բայց շատ է պաթոսով նատրիումի, բարեբախտաբար, այս շարքի այնտեղ.

Pelageya.jpg
(pic.source)

Մենք պետք է ընդունենք, որ ռեժիսորը պապը շրջել տեղ չկար, քանի որ սյուժեն բավականին չոր, տերը ինքն է, որ այս անգամ ոչ թե աշխատել է սցենարի, թվացող իրադարձությունները չեն պետք է սպասել, որ ակցիայի տեղի է ունենում մի մռայլ մարզում, հերոսներ, թեեւ բնորոշ, բայց այն, ինչ պետք է վերցնել նրանց հետ, այլազգիների դէմ եւ Վարդապետներից են ժառանգաբար ձանձրալի. Եւ ոչ թե վերցնել իր դստերը հանդես գալ որպես ռեժիսոր միշտ էլ անկարող է եղել.

Բայց հիմա ի պաշտպանություն նախագծի. Թող ոչ մի լավ գիրք է ֆիլմերի, ստեղծողները կարողացել ոչ շատ վատ: Չնայած դրամատիկ հետեւանքների, բնօրինակը մթնոլորտը կյանքի տասնիններորդ դարում լիովին բացակայում է այստեղ, եւ թվում է, որ բոլորը նկարահանվել է թանգարանում, որ շարքը ունի ուժեղ կետ: Եվ սա է Դերերում.

Սա ես չեմ տեսել անհավանական մեծ դերասաններին: Նինա փայլուն կերպով փոխանցել անվստահություն եւ մարդատյացության իր հերոսուհի, Ալեքսանդր ցնցող բազմակողմանի դերասան, կատարելապես միացել է պատկերով մի խելամիտ դաստիարակ մանկական եւ պաշտոնատար անձինք քաղաքի, Պոլինա ստեղծվել է յուրօրինակ կերպար է հերոսուհին, ես շատ տպավորված է իր, համեստ, զուսպ, ուժեղ, բարի, խելացի, ազնիվ. Իմ կարծիքով, սա արժանի գործընկերը մի մեծ սատանան, մութ տէրը, դժվար է, խորամանկ, խարիզմատիկ. Երազանքն յուրաքանչյուր անկումային: Ալեքսանդր Գոլուբեւը Ինձ հաճելիորեն զարմացրել է իր նոր դերի: Նա լավ կատարել նոր դերը ռենեգատ իր վատ դեւի, նույնիսկ ավելի արյունոտ ու երեսպաշտական: Մատվեեւին Տարվա, հիշարժան դերասան ով գովազդվում է «Նոր տոկոսադրույքի» եւ սենսացիոն, ինչպես նաեւ գոհ է լավ խաղում.

Բայց անձամբ ինձ համար, որ հիմնական աստղը շոուի էր Վիկտորիա: Վիրավորական է, կանացի անհատապաշտ հարվածել ինձ դեռ խաղում, նրա տպավորիչ բնույթ էր հիշարժան: Ֆիլմը մասնաճյուղը յասաման, դերասանուհին մեկ անգամ եւս ստեղծվել է մի վառ կերպար, այս անգամ ծայրահեղ կոմունիստ, սերը սառնարյուն Ռախմանինովի. Եւ ապա այդ դերը: Արքայադուստր մթության մեջ, հիացած զով մետրոպոլիայի պաշտոնյաները, ենթադրում դերը իր օգնականի: Թե ինչպես է ծիծաղելի էր, որ դա ոչ թե դեր Իսակովի խաղացել է փայլուն. Ռուս ոչ թե այլ կերպ:

Դե, իհարկե, հետեւում են շոու, ես ավելի շատ էր հույզերն կատարումը դերակատարների, եւ, հետեւաբար, ավելի քիչ ես ուզում եմ վերջ սա: Եթե ​​հետո առաջին երկու շարքի ցանկության նայելու դուրս գրեթե չի եղել, ապա հետո հինգերորդ Չեմ կարծում, որ այդ րոպե իմ կյանքում ես հիմարաբար: Ակունինը իմ սիրած ժամանակակից գրողն է: Նաեւ բոլորը չէ, որ գովում են, եւ նույնիսկ շատ խաբում: Բայց սա բոլոր քննադատությունն է, որը, իմ խորին համոզմամբ, ոչ մի կապ չունի օբյեկտիվության հետ: Ինձ համար, Ակունինը հանճարեղ է: Մյուսը կեղծիք: Իսկ ինչն է փոխվում:

Դա «Պելագիա եւ սպիտակ բուլդոգ» շարքը, որը հստակ չի սիրում, ինչ-որ մեկը դա ձգում է: Եվ ես կարծում եմ, որ դա մեծ ֆիլմ էր: Այո, եւ ես ունեի իմ սեփական գաղափարները այս աշխատանքի հերոսների մասին, որոնք չեն համընկնում ցուցադրվող հերոսների հետ: Բայց ես սովոր եմ: Ավելին, ֆիլմի դիտումից հետո քսան անգամ տեսել եմ, չեմ պատկերացնում, թե ինչպես Բերդիշեւսկին կարող է տարբեր լինել, օրինակ, Դերասանները, իհարկե, լավ են, նույնիսկ հիանալի:

Ես մի քանի բացասական բառեր կխոսեի սցենարի հեղինակ Զոու Քուդրիային: Ինչու պետք է պատմեք մի պատմության հետ, որը կառավարչի հետ փրկված հարաբերական հարաբերությունների հետ է: Ակունինում գիրքը շատ պարզ եւ բնական է: Եվ Նայենան, վարդերը Բուբենցովի ոտքերին նետելու մասին, ակնհայտորեն գերազանցում է: Մնացածը ամեն ինչ լավ է: Մտածում է մեկ այլ կարծես, մինչեւ հիմա խոստացված «Փելագիա եւ սեւ մոնկոն» ֆիլմը չի հանվում: Առնվազն ում այս մասին ոչ ոքի, ոչ էլ ձայն.

Sort:  

This post has received a 0.13 % upvote from @drotto thanks to: @gavrilo.

This post has received a 0.16 % upvote from @speedvoter thanks to: @gavrilo.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by gavrilo from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62915.59
ETH 2542.92
USDT 1.00
SBD 2.63