Քսան տարի անց

in #movie5 years ago (edited)

Վերջերս ես նույնիսկ չգիտեի, որ այդպիսի հրաշալի ֆիլմ էր «Մեկ անգամ քսան տարի անց». Բայց ինչ-որ կերպ, պատահաբար սեղմելով այս ֆիլմը հեռուստատեսությամբ, ոչ միայն չէր կարողանում պոկվել, բայց հիշեցի: Այդ ժամանակից ի վեր, չնայած, թվում է, այստեղ ոչինչ չի անցել, ես արդեն մի քանի անգամ նայեցի դրա վրա, ամեն անգամ, իսկապես հետաքրքրությամբ եւ որոշակի բարության եւ անկեղծության զգացումով, որ այս պատկերը ուղղակիորեն ճառագում.

DVADCAT1.jpg
(pic.source)

Իմ կարծիքով, սա ընտանիքի, երեխաների համար նվիրված լավագույն ֆիլմերից մեկն է: Այնպես որ, հուզիչ եւ, միեւնույն ժամանակ, լրջորեն, առանց ավելորդ լակացման եւ իդեալիզացման, պարզ խորհրդային ընտանիք է, որը ցույց է տալիս, որ ուզում է բացատրել, թե ինչու. Սա միակ բանն է, որ կարող է եւ պետք է հպարտ լինի: Ինչ արժե ապրելու համար: Ոչ բոլորը ոչ, քանի որ ոչ բոլորը կարող են այս. Սակայն, այնուամենայնիվ, հնարավոր է, որ մենք բոլորս բոլոր մյուս ձեռքբերումները պետք է կոտրենք արդյունքների պրիզմայով, որ ֆիլմի գլխավոր հերոսները հասել են իրենց կյանքում. Անհավատալի էներգիա, ինչ-որ մարդասիրություն, սրանք դիտելու զգացողություններ են: Այս դեպքում դա ոչ թե պայծառ, այլ կարճատեւ լույս է, այսինքն, միակ, հանգիստ եւ վստահ լույս, որը հիմնված է ընտրված ուղու ճիշտության եւ կատարված որոշումների վրա: Սիրով եւ ընտանիքից ավելի կարեւոր բան կա: Չեմ կարծում. Ահա թե ինչու ես վստահ եմ, որ Գունդարեւա եւ Պրոսկուրին հերոսները երջանիկ մարդիկ են, եւ ես անկեղծորեն ուրախ եմ նրանց համար, եւ գուցե նույնիսկ նրանց մի փոքր նախանձը, որովհետեւ համոզված եմ, որ ես կարող եմ նման զոհաբերություն անել, անհամեմատ ավելի բարձր որակ.

Կարծում եմ, որ փայլուն խաղացվեց: Սա ազգային կինոյի «Ոսկե ֆոն». Շնորհակալություն բոլոր նրանց, ովքեր մասնակցել են այս հրաշալի նկարների ստեղծմանը: Անկասկած, ամենաբարձր միավորը: Կան ֆիլմեր, որոնք ձեզ դարձնում են մտածելու, որ ձեր աչքերը բացում են այնպիսի բաներ, որոնք դուք տեսել եք բազմաթիվ անգամներ, բայց ոչ թե գնահատվել, կամ ավելի շուտ, գնահատվել: Հանդիպում շրջանավարտներից տարի անց: Շատ երեխաների մայրը չգիտի, թե ինչ կասի, որ նա կպատասխանի «Ինչ եք հասել» հարցին: Մենք աստիճանաբար ծանոթանում ենք այլ հաջողակ դասընկերներին լրագրող, ինժեներ, բանաստեղծ. Մարդիկ, ովքեր իրենց կարիերայում հասկացել են, զարգացրել են իրենց ստեղծագործական եւ մտավոր ներուժը: Եվ «խելացի, գերազանց ուսանող եւ գլուխ» Նադյա, դպրոցից ավարտելուց անմիջապես հետո, ամուսնացել է, եւ այդպես էլ այլեւս չի ուսումնասիրել եւ չի էլ աշխատել: Ահա նման թվացող ձանձրալի ու հստակ կյանք.

Եվ դա հենց այս ընդդիմության մեջ է, այլ հաջողված մարդկանց հետ, որ հասկանում ես, թե ինչ է նշանակում կնոջ կյանքում կյանքի հիմնական իմաստը, իհարկե, երեխաներ երեխա տիտանական աշխատանք է: Այո, սա խոհարարություն, լվացում, մաքրում, սննդի համար վազում է, դրանք անխուսափելի գիշերներ են, այսինքն, երբ դուք պետք է լիովին մոռանաք ինքներդ հանուն ուրիշների, սա այն է, ինչ ոչ ոք չի կարողանում: Հերոին Գունդարեւան կարողացավ կատարել այս. Պետությունը երբեք չի գնահատի դա ըստ արժանիքների, կլինի պարզ մարդիկ, ովքեր դատապարտում են բազմաթիվ երեխաների մայրը (ծնեց պիեր), բայց նրանց, ում սիրտը չի խեղաթյուրվել միայն նյութական օգուտների հետապնդմամբ, դիտելով այս ֆիլմը, ավելի շատ հիանում է նման կանանց: Որպես դասընկերներ Նադյա Կրգլովաան, որը հասկացավ, որ իրենց կարիերան պառկեցնում է իրեն իրական մոր կարիերան.

Ես երբեք չեմ մտածել, որ այս ժապավենը դիտելուց հետո ես նման հաճույք կստանայի, հավանաբար հին տարիքից, դառնալով զգացմունքային: Պարզ մարդկային ուրախությունները եւ վշտերը իմ հոգու հանդեպ իսկական հետաքրքրություն են առաջացրել: Ինչ դասընկերներ կարող են ասել, որ քսան տարի անջատումից հետո միմյանց հետ պարծենան, թե ինչ են հասել կյանքում (հիմնականում, նյութական պլանը ինչ անել, հաջողության հիմնական միջոցը), կնոջ պահպանված գեղեցկությունը, պիտանի մարդը կամ այլ բառերի նյութական հատկությունները: Նադյա Կրգրլովան պատասխանեց, պարզապես, «ես մայրիկ եմ», եւ չնայած ծաղրանքին, որն այստեղ անսովոր է, հպարտանում է, քանի որ մայրը մայրն է: Ֆիլմի միջոցով Կուգլլը ապրում է ծնողական հանդիպումներից (եւ նրանց մայրերը մի օր շատ երեխաներ ունեն) մեծ ընտանիք ունենալու երջանկության իրականացմանը (նաեւ մայրաքաղաքային նամակում). Ինչ-որ մեկը ստանում է շների հետ շները, ինչ-որ մեկը փորձում է ամեն ինչ տալ միակ երեխայի համար, իսկ Կռիլլովսը ապրում է սիրո, ամուսինների կնոջ եւ հակառակը, ծնողները երեխաներին, երեխաներին միմյանց եւ ծնողներին, եւ նրանք հաղթահարում են շատ ավելի վատ եւ ավելի հեշտ, քան մյուսները.

Ջերմ եւ բարի ֆիլմ, որտեղ Նատալյա Գունդորեւան իսկապես երջանիկ էր Նադյա Կրուգլովայի դերում, իսկ Վիկտոր Պրոսկուրինը, նրա կինը, Կիրիլը պարզ էր ռուս տղամարդու ընտանիքի, ընտանիքի եւ հայրի գաղափարը: Դերասանները շատ առումներով հիշատակում էին իրենց կերպարները, ձուլումը պարզապես մեծ էր: Դրանք պատկերվածքն են, մնացածը, երեխաները, դասընկերները, ընկերները եւ օտարները, սա իրենց երջանկության ձեւավորումը, մեկին ավելի մոտ է, ով ավելի հեռու է նրանցից, ինչպես արեւից մոլորակները: Կարծում եմ, շատ առումներով պարզ ճակատագրեր, կյանքի իրավիճակներ, այս ֆիլմը նաեւ կոչ է անում հեռուստադիտողներին.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94