Վարձակալեք տան բոլոր անհարմարություններով (2016)

in #movie6 years ago

Զուտ բախտի այսօր ես եկա մի ալիքով վրա ֆիլմի Վերա հանարպետությանը վարձով բոլոր անհարմարությունների: Եվ ես խոստովանում եմ, որ չափազանց հիասթափված էի, որ այսքան շատ մարդիկ տեսան ֆիլմը: Ի վերջո, նա ունի ամեն ինչ, որպեսզի դառնալ բացարձակ հիթ, եւ դա երկու հայտնի դերասանուհիներ դերերում, եւ էական բյուջեն եւ մեկը ֆիլմի պրոդյուսերներին էր Ստանիսլավ Գովորուխինը: Իսկ ֆիլմի վրա ընդամենը 226 հանդիսատես է: Միայն 478 դոլար: Դա 95 միլիոն ռուբլի համեմատ նման տենդենց է: Նույնիսկ ավելի վիրավորական է այն, որ ֆիլմի հավաքածուն նպաստել է մի քանի հաջողակների մեջ եւ կարող է տեսնել այն, ես չէի: Բոլորը այն պատճառով, որ իմ քաղաքում այս ֆիլմը պարզապես չկար: Սակայն, այնուամենայնիվ, իմ վերանայման արդյունքում մնաց միայն դրական հույզեր.

DOM.jpg
(pic.source)

Ֆիլմի սյուժեն շատ հետաքրքիր անսովոր, շատ ինքնատիպ է: Դրա մեջ գաղափարը ինքնին չափազանց ծիծաղելի է եւ ոչ ստանդարտ: Բայց սա միայն իմ կարծիքն է, բոլորն էլ ունեն սեփական տեսակետը ինքնատիպության, ընդհանրապես դատավորի համար: Արկածախնդիրը միաժամանակ մի քանի ընտանիք է վարձում ընկերոջ տանը: Եւ դա հենց այնպես պատահեց, որ նա անցել է, միեւնույն ժամանակ, երեք միայնակ կանանց հետ երեխաների, եւ նրանցից մեկը բերեց ավելի շատ-օրենքում եւ քրոջ: Բայց դա նրա մեղավոր չէ, Սոնյայի քույրը պարզապես չի կարող թույլ տալ, որ նա գնա: Սակայն երեկոյան տանը, որտեղ նա եղել, նրա դուստրը, նրա հորաքրոջ տղան եւ Մարիա Ժամանել ավելի Անտոնինա իր որդուն Վիկտոր: Առավոտյան, Իռան եւ նրա որդի Արտյոմը գալիս են: Յուրաքանչյուր ընտանիքի սեփական պատմությունը ունի, տան յուրաքանչյուր անձ ունի եզակի բնույթ: Այնպես որ, մեկ տանիքի տակ Հարմարվել վաճառողուհի, առանց բարձրագույն կրթության, զվարճալի եւ էներգետիկ, ուժեղ սիրող իր որդու, նա չի արտահերթ բերանը փակել եւ կարող է ասել, ուղիղ դուրս, ինչ նա կարծում է, որ դա Անտոնինա.

Թարգմանիչ օտարերկրյա վեպերի, խանդոտ, բայց ոչ շատ խիստ մոր, մի աշխատանքի եւ ակնհայտորեն ոչ մի երկրպագու խոշոր ընկերություններ դա. Եւ պարզապես բժշկի կինը, ով փրկեց իր կյանքը, նույնպես, հաճելի, համարձակ, ծիծաղելի, բարի, սակայն, քանի որ մեծ մասը կերպարների խաղացել Սվետլանա. Նաեւ նախկին ուսուցիչ, մի գրականության, պատասխանատու, մի բնույթ, օրինակ, որ մի անգամ պարզ է, որ մի ուսուցիչ, մի թանգարաններով, երեխաների եւ Չեխովի Մարիա Միքայելի: Ի լրումն հիմնական «մեծահասակ» կերպարների, կա նաեւ մի անչափահաս է, ինչպես, օրինակ, Արտյոմը, եւ ամենափոքր եւ աղջկա, ցավոք սրտի, չեմ հիշում նրա անունը: Հերոսների հետ գրգռվածություն կար: Հատկապես ուժեղ եմ դաշի կողմից: Նա խոսում է իր մոր հետ, կարծես դատարկ տեղ էր, միշտ էլ ոչ մի պատճառ չունի, երդվում է, ամեն ինչ անում է չարի համար.

Եւ երբ վերջինս փորձում է մեղադրել նրան, որ նա պետք է լինի առնվազն մի քիչ ցույց տալ երախտագիտությունը, նա պարզապես շարունակում է վարվել այնպես, ինչպես, եթե դա արել եւ չի լսել: Միակ բանը, որ նա արեց, իսկապես լավ էր, արեց Արտյոմի հեռախոսը: Այժմ, Թոմ, դա պարզապես զայրացրեց նրա գործիքը, ու վարքը, երբ փոքրիկ աղջիկը սկսեց սուզվել, եւ նա սկսեց կրակել է տեսախցիկի, թե ինչ է կատարվում: Բայց այս անգամ պայծառացավ գեղեցիկ խաղ երբ նա մեղադրել է նրան այնպիսի արարքի համար, այն էր, շատ գեղեցիկ է: Եվ նրա արտահայտությունը. «Եվ եթե ես մտադիր եմ խեղդվել, դու նույնպես նկարահանում ես». Մնացած երեխաները գրգռված չեն: Վիտա անունով մի տղա բարի եւ գեղեցիկ էր, օգնել է աղջկան զարմիկ, այն ամենը, նման գեղեցիկ ու հրաշալի ստեղծագործություն, որ ես չէի կարող նայել հեռու իր աչքերը, նույնիսկ եթե կար Սվետլանա շրջանակներում.

Ամենայն հավանականությամբ, սցենարի հեղինակը եւ պատմությունը ցանկացան իր ստեղծագործության մեջ փոխանցել ցանկացած «մեկ տանիքի տակ ապրելու» ունակություն: Այն սովորեցնում է ձեզ ցանկացած իրավիճակին նայել երջանիկ եւ դրական տեսանկյունից: Ֆիլմի մասին ամենից հետաքրքիրն այն է, որ հիմնական հերոսների միջեւ կան հակամարտություններ, բայց դրանք շատ չեն արտահայտված: Բայց դա անհրաժեշտ է, որ նրանք ողջ ֆիլմի, եւ ոչ թե միմյանց հետ միաժամանակ եւ պարբերաբար որոշ մասնակիցների վարձակալների տան կա մինի կոնֆլիկտային իրավիճակը, հեղինակները հաջողվում է ավելացնել հեշտ հումորի. Դե, հիմա, մասնավորապես, ընդհանրություններ: Այսպիսով, կինոնկարում կատարյալ խաղ էր, դավադրություն, գաղափար եւ իրականացում: Սվետլանա Իրինա եւ Վիկտորիա նայում, շատ օրգանական շրջանակներում եւ խաղալ որպես մեկ գերազանց! Արդեն դատելով, թե որքան ես գրել եմ իրենց կերպարների, ես կարող եմ ասել, որ այս ֆիլմում են փոխանցում բնույթն ու զգացմունքները բոլոր հերոսների. Նույնիսկ երեխաները, հետո լավ խաղաց, ինչը շատ հազվադեպ.

Ի վերջո, մենք ունենք սարսափելի ֆիլմ, շատ խորը եւ գեղեցիկ ուղերձով կամ բարոյականությամբ, ինչպես նախընտրում եք: Նա յուրօրինակ ու սարսափելի պատմություն ունի: Այն բացահայտում է յուրաքանչյուր պատկեր, յուրաքանչյուր բնույթ եւ հերոս: Ամեն ինչ արվեց հոգով ու գեղեցկությամբ: Երբ դուք դիտում եք այդպիսի ֆիլմեր, դուք հպարտ եք, որ ազգային կինոյի համար: Այս ֆիլմը, նման հույսի ճառագայթով մեջտեղ մեր բոլոր են վայելում, բայց դուք համաձայնվում այն ​​մտքի հետ, որ իրենք են վատ, բոլոր, որի հումորը հիման վրա ծովի ալկոհոլի եւ գռեհիկ կատակներով: Ես խորհուրդ եմ տալիս բոլորին առանց բացառության, մաղթում եմ Ձեզ հաճելի դիտողություն.

Sort:  

follow for follow? ; vote for vote? @gavrilo

This post has received a 0.56 % upvote from @speedvoter thanks to: @gavrilo.

This post has received a 1.34 % upvote from @drotto thanks to: @gavrilo.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56963.59
ETH 2355.27
USDT 1.00
SBD 2.38