Քառյակը (2016)

in #movie6 years ago

Գեղեցիկ, խելոք ու երիտասարդ հերոսները, քաղցր տեսարանները «ժամանակավոր» սիրո, որը կարող է լինել շատ ավելի պայծառ առեղծվածն այն է, որ «համ» մնացել է ինձ հետ դիտելուց հետո օդաչուն ցույց առաջին շարքը «քառյակի» Աննա Մելիքյանը: Մշակութային գործիչները նույն մարդիկ են, եւ ավելի նուրբ հոգեկան կազմակերպություն: Ես կարծում եմ, որ այս շարքի, ռեժիսորը շատ լավ ցույց տվեց դա: մի երիտասարդ ուսանող, ջութակահար, աշխատանքային կես դրույքով բարի տանում նախաձեռնությունը գնալ դաշնամուրի, եւ վերադառնալու է հանրակացարանում սենյակ բանակցությունների մասին արժեքի անհատական ​​սիրած գործիքի, համեմատում է այն երեխայի, տեղադրելով միեւնույն ժամանակ, նրանց տղամարդկանց հաճախորդները; Միտաան, որը տառապում է շիզոֆրենիայից, քլեպտոմանացի Անդրեյից: Բոլոր, քանի որ եթե մի քիչ «խենթ», քանի որ սա այն էությունն է մեծ մարդու, նրանք չեն սիրում հասարակ մարդկանց, հատկապես հերոսուհին Անաստասիա.

Kvartet.jpg
(pic.source)

Շատերը, ինչ ինչ պատճառներով կարծում են, որ աննպատակահարմար է փափուկ եւ անզգույշ երաժիշտների եւ մշակութային գործիչների համար բացահայտել մարմնավաճառներին, անբարոյական վարք դրսեւորող այլ անձանց: Այստեղ ես կտրականապես համաձայն չեն, քանի որ արվեստ սիրո, քնքշություն, արվեստի, արվեստի որոշակի մարմնական երջանկության համար համոզելով նրանց փաստարկների բավական է ինձ համար, որ նայում տեղական «պայուսակում» իմ գավառական քաղաքի. Դե, եթե սա այն վայրն է լինել այստեղ մեզ հետ է հեռավոր սիբիրյան նահանգում, վախկոտ է պատկերացնել, թե ինչ է տեղի ունենում Մոսկվայում, Սանկտ Պետերբուրգում, կամ նույն Սեւաստոպոլում! Օրինակ, երբ գյուղը երեկոյան մեր հանրակացարանը քոլեջի մշակույթի մղում է բոլորովին նոր, եւ այն շատ արագ ցատկել դուրս հանրակացարանում երիտասարդ, դեռ շատ երիտասարդ աղջիկների, այլ ամեն ժամանակ, որն վերցնում են անհայտ ուղղությամբ հստակ նպատակների: Համոզված եմ, որ այս շարքում շատ համեստ էր դրսեւորվում.

Ով է ստեղծվել արվեստը: Դիտողների համար: Եվ առաջինը հիշում էր սա: Այսուհետ, ալիքի ղեկավարությունը որոշել է լուսանկարել միայն շատ բարձր վարկանիշ, հասցնելով դատարան է ամենադաժան, բայց արդար դատավորներին ժամանակակից օպերաների օդաչուների. Ինչու է ստեղծվել արվեստը: Իհարկե, քանի որ մի արցունքը որի արվեստագետը կարող է կարգավորել այն, պարզապես ստեղծել. Այս եւ չի պատմել, որ պատկերը. Սյուժեն: Կարողունակ, հետաքրքիր, կազմակերպված, ավելի շատ հարցեր թողնելուց հետո օդաչուների շարքը, քան պատասխանները: Եւ դուք ցանկանում եք որոնել ավելի.

Կրակոցներ, խմբագրում: Ես պետք է դատվելու է հանդիսատես, միայն արտադրանքի ինքնին, ամբողջականությունը արդյունքներով արտադրանքի, ինչպես նաեւ առանց հատուկ հմտություններ, սուր մասնագիտական ​​տեսք: Եվ ինձ դուր է գալիս: Գեղեցիկ, պայծառ, ներդաշնակ եւ սուր: Դերասանների գոլը: Եվ այս նոտայում նվագախումբը լիովին կեղծ է: Սեւ արջը փչացնում է ամբողջ հոտը: Եթե ​​ընտրությունը Թինա, Էլդար եւ Ալեքսեյ էին իսկապես փայլուն, որ պատճառը ընտրելու դերասանուհի դերի հիմնական բնույթի մնում է առեղծված է ինձ: Ես չէի հավատում Ալեքսանդրա Բորտիչի ցանկացած տեսարանին, ամեն ինչ սարսափելի է զվարճալի եւ անբնական:

Սեմական գործակիցը: Ամենաթեժ վերջինը, ինչպես տորթի բալը: Գրողը թողնում է ստանդարտ սեւ եւ սպիտակ էպոս: Թվում ստվերներով մոխրագույն, մենք կարող ենք տեսնել, որ նուրբ երիտասարդ ջութակահար է տանջված սրտում մարմնավաճառների, եւ փայլուն, չճանաչված, մի քիչ էքսցենտրիկ, պատճառելով առաջին հայացքից, համակրանքի, ջութակահար չէր ապաշխարող. Այստեղ քանդվել կարծրատիպերը որից այն ժամանակն է հեռանալ հասարակությանը, որ աշխարհը բազմազան է: Չեն լինի բացառիկ դրական հերոսներ:

Դա կարեւոր է հիշել, նաեւ հիմք շարքի, չնայած իր պարզության հետ համեմատած դասական ստեղծագործությունների հնչելու, թե դա բերում է ցանկալի խմբակցության մթնոլորտային եւ ընդգծում է, որ տաղանդի, առանձնահատկություն, բարդությունը եւ շքեղություն է շարք. Ցավալի է, որ քառյակը չի արտադրվել, քանի որ այն չի կատարել «Հեռու մնա, թե չլինի» հեռուստաընկերության պայմանները, ինչը չի կարելի քննադատել, բայց մենք հուսանք մինչեւ վերջին պահը, որ սերիան լուսանկարվելու է եւ ցուցադրվելու է: Նա արժանի է դրան, այնպես էլ արժանի եւ ռեժիսոր Աննա Մելիքյանի, իր թիմի եւ, իհարկե, քառյակի կապարի դերասաններին:

Հարկ է նշել, որ ես դեմ եմ գռեհիկությանը եւ ֆիլմերում չափազանց անկեղծ տեսարաններին, եւ նույնիսկ ավելի շատ սերիալներին: Միայն եթե ինձ համար գլուխգործոց կա, ես կարող եմ հանգիստ եւ զուգահեռ վերաբերվել: Ահա, հիմա, չափազանց հաճախ փչում է մահճակալի տեսարանների էկրաններին, ծռված մարմիններին եւ անընդունելի խոսակցություններին Բայց ոչ. Ես սիրում եմ հեռուստացույցների շարքը դիտել բացառապես իմ ընտանիքի հետ: Ինքնաթիռի հետեւում նստած, ես շատ ուրախացա, որ ոչ ոք տանը չէր, այլապես ես կլիներ ամոթով: Ես նշում եմ, որ սյուժեն հետաքրքիր է, ինձ հետաքրքրում էր հիմնական բնույթի պատմությունը, կա որոշակի ինտրիգ եւ առեղծված, որ ես ուզում եմ քանդել եւ հասկանալ, թե ինչ է տեղի ունեցել: Եվ ամեն ինչ լավ էր, մինչեւ որ մեզ ներկայացվեցին Պոլինա եւ նրա կյանքը: Այո, ես չեմ վիճարկում, որ ամեն ինչ շատ կարեւոր է: Այնուամենայնիվ, այս ֆիլմը եւ այստեղ կարող եք խեղաթյուրել իրականությունը եւ այն ավելի հաճելի դարձնել: Կամ առնվազն այնքան անկեղծ.

Sort:  

This post has received a 0.26 % upvote from @drotto thanks to: @gavrilo.

This post has received a 0.12 % upvote from @speedvoter thanks to: @gavrilo.

This post has received upvote by @bestboom!
|| An upvote service which gives 2.5x return ||

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63122.36
ETH 3072.69
USDT 1.00
SBD 3.86