Arif v 216 İnceleme

in #movie6 years ago

Birazda türk filmi incelemek istedim.Uzun zamandır en eğlendiğim filmlerden biri olduğu için Arif v 216 tercihim oldu.

SPOİLER’SIZ!

Film kesinlikle harikaydı.Filmden önce bu kadar beklentim büyük değildi çünkü fragman beni pek tatmin etmemişti.Fragmana aldanmadan filmi izleyin.En güzel sahneler filme bırakılmış.

Filmde her şey var komedi,aksiyon,dram ve bu filmi güzel bir hale getirmiş.Eski filmlerine karşılık ve ya başka bir şeylere çok gönderme yapılıyor.Ben Cem Yılmaz’ın bütün filmlerini seyrettiğim için espriler hava da kalmadı rahatça anlayabildim.60’lı yıllar filmde gerçekten çok hoş olmuştu.Mekanlar,dekorlar yani her şey vardı.Filmi izlerken keşke 60’lı yıllar da yaşasaydım dedim.Özellikle o eski ünlüler nasıl filmi hoş tutmuş anlatamam.Ve unutmadan söyleceğim film harika müziklere sahip.

Sadece beğenmediğim filmin son kısımıydı.Yine de harikaydı ama ufaktan beni sıktı sadece o kısım da.

Cem Yılmaz ve güzel ekibi yine turnayı gözünden vurmuş kısacası.Benim bu güzel filme puanım kesinlikle 9/10.
arifv216-1000x562.jpg
SPOİLER’LI
Gelelim Spoiler’lı incelememize.Filmin giriş müziği bile beni Gora ve Arog filmlerine götürdü bir anda.Film de Arif’in uzayla ilgili birkaç ürün satması ve herkes tarafından uzaya gittiği bilinmesi bence güzel olmuş.Dünyaya gelen 216’ın kendi duygularını öne sürüp zaman makinesi kullanıp 60’lı yıllara gitmesi de güzeldi.Filmde aksiyon sahneleri de gayet iyiydi.216’nın 2017’nin paralel evreninde her şeyden sorumlu olan kötü adam olması ve Arif’le kavgası gerçekten çok hoşuma gitti.Hem komik hem güzel bir sahneydi.Ama en güzel bölümlerden biri olan Sadri Alışık’ın oğlu Kerem Alışık’ın sünnet düğünüydü.Orda bütün eski ünlüleri görüyoruz ve güzel şarkılar dinliyoruz.Nefes almadan izledim desem yalan söylemem herhalde.Arif v 216’nın Bizim Mahalle, ve Ajda Pekkan’ı oynayan Farah Zeynep Abdullah’ın Milyonzade şarkılarını söylemesi çok güzeldi.Şarkılar resmen renk katmış filme.Besim (Zafer Algöz)karakteri de iyiydi film de 216’ın aklını çelip ona bir şeyler vadetmesi ve Ajda Pekkan’a abayı yakmış olması güzeldi.216’nın robotlar halinde çoğalması ileride bir felakete yol açıcak olması tam bir bilim kurgu havasındaydı.Arif’in burda izlediği yol yani Pertev marka 216 robotlarından,kendini daha fazla meşhur edip 216 robotolarının devrini kapatmaya çalışması gayet iyiydi.Film de Erşan Kuneri’yi merakla bekliyordum ve bence harika bir giriş yaptı filme orda.Uzun rolü yok ama sahneleri iyiydi hele hele ”mavi don” göndermesi muazzamdı.

Son bölümler de sadece sıkıldım uçak sahneleri güzeldi fakat Zeki Müren’in iki kere vurulması ve Besim ile Arif’in fuar da mücadelesi haricin de film de hiç sıkılmadım.
Benden tavsiye filmi kesinlikle izleyiniz efendim.
Okuduğunuz için çok teşekkürler!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58269.58
ETH 3138.31
USDT 1.00
SBD 2.43