Mazda 626 92r Nowe życie:D

in #motoryzacja6 years ago

Witam wszystkich jest to mój pierwszy wpis wiec opowiem historie o swoim samochodzie ktory można powiedziec, ze w rodzinie jest od 2004roku 1 zakup w naszym kraju po sprowadzeniu miał 147tys km czy aby napewno , no nie bo szukajać dogłebnie okazało sie że ma przed sprowadzeniem przebieg 320tyś nieżle cofniete.
IMG_20170326_134758.jpg
W 2016 roku grudzień do mnie trafiła po małej stłuce postanowiłem ten samochód odratować ze wzgledu uważajcie od 2004roku do 2016 kiedy ja nabyłem przejechała 53tys km praktycznie stała, dokładnie jak ja zakupiłem posiadała na liczniku przebieg 199500km! wszystko pieknie ładnie blacha jak dzwon nic dodac nic ująć lecz wszystkie gumy ,zawieszenie do wymiany poparciałe.
mazda s.jpg
Zacząłem od drobnych napraw, dobrze powiedziane naprawa nadwoziaDSC_0403.JPGHamulce to podstawa kazdego samochodu może niejechać ale musi hamowac :DIMAG0090.jpg
wszystkie oczywiście Delphi do dzisiaj nie mam problemu z wyhamowaniem :D
Niby stary samochód i po co ładować w niego zapytacie , niekiedy samochód ma swoja duszę nie to co teraz te nowe auta , kierowca musi czuć samochód , nie mam ja ani abs-u ,kontroli trakcji, jedynie co z bajerów posiadam to elektryczne szyby,lusterka i wspomaganie kierownicy i 2L pod maska 115km nieby mało na 2 l ale ten silnik jeździ i nie zawodzi nawet w ta zimę przy -18C spokojnie za 2 razem odpalił.
Obecny przebieg po korekcji licznika 393tys przywrócony do stanu autentycznego.
Mazda ma jeszcze więcej bajerów domontowanych:
-światła drogowe SMD(LED) 2x6700lumenów barwa 5000k
-kolektor wydechowy 4 in 1 kwasowy wydech przekroju 67mm przelotowy
-audio Tablet podpięty poz wzmacniacz weconic 700wat zasila 2 subwoofery bushman zd10xal 25cm i pening 500w 30cm
-głośniki 4x Hertz+2 twe-etery
Głowica jeszcze niewymieniana a fotel kierowcy dopiero lekko przytarty samochód służy do dzisiaj lecz zastanawiam sie nad zmiana auta jedynie ze względu na napęd który mazda posiada na przód a jednak chwiałbym tył pęd lecz bmw e 36 odpada ze względu na dość narwana młodzież na ten samochód.
Jeżeli 1 mój wpis coś wniesie pozytywnego to następny będzie bardziej rozwinięty w kierunku motoryzacji bo tylko to mnie tak naprawdę w życiu cały czas kreci i co najlepsze nie chce się znudzić od 3 roku życia.
Pozdrawiam Bednar

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64281.02
ETH 3503.03
USDT 1.00
SBD 2.54