My creed #NPC

in #motivation6 years ago (edited)

I saw @ogoowinner post and I was really interested in sharing my creed. A creed is something you believe in. When it comes to believes, I don't just believe in something just because majority of the people believes in it. I love taking time to think and weigh the pros and cons of all my beliefs because bad beliefs can bring terrible consequences. Lemme get started, below are my creeds

  • I believe in a Supreme being called God.
  • I believe everyone has a choice and right and nobody should force his/her beliefs on anyone.
  • I believe in gender equality.
  • I believe all races are equal.
  • I believe all humans are equal no matter your status in society
  • I believe in love.
  • I try not to judge others.
  • I believe in forgiveness .
  • I believe in kidness.
  • I believe in being hardworking .
  • I won't let other people's opinion make me feel bad about myself.
  • I believe in being myself no matter what
  • I believe in freedom of speech
  • I believe in being truthful and honest.
  • I believe everyone is capable of being good or bad, you just have to choose the right path to follow.
  • I believe everyone should take responsibility for their actions instead of pushing the blame somewhere else.
    These are just some of my creeds.

image

The pidgin English Version of My Creed.
Body just dey sweet me as I dey write this thing so, creed eh, na wetin person believe in. And as you dey see me so eh, I get them scatter, if I start to write all of them eh, e go tire you. Make you just read the small when I get. No shaking, correct. Oya na, make I fire down.
As you dey see me so eh:

  • I believe in God.
  • I believe say, every body fit make any choice when dem like. So make nobody no come dey force e believe dey give person.
  • I believe say man and woman dey equal
  • I believe say no race better pass another one.
  • I believe say every body dey equal if you like be chairman, you need chairman for your pocket. Abeg no use am sing.
  • I believe love o
  • I no like to judge at all, at all. Abeg I no be aproko.
  • I believe say make we dey forgive people
  • I like to dey work hard.
  • I nor dey let wetin people talk about me make me sad or, he no cosign me, I no send you o. If you like talk or, even no commot something for my body.
  • I like to dey original and to dey be myself. I no just get time for copy copy at all.
    All this thing when I don yarn you so eh, na wetin I believe. And I dey try to keep all this things because wetin be person if you no get believe? I do go o.
    The person in the photo is Nigerian model Mayowa Nicolas

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59244.49
ETH 2977.21
USDT 1.00
SBD 3.77