Google Anketler Kazandırıyor/Google Surveys

in #money7 years ago

TR/ENG
Birkac ay önce kuzenim bana abi Google anketler para kazandırıyor dediğinde pek bir heyecanlanmıştım. Hemen play store'den aplikasyonu indirdim ve istenilen bilgileri girdim. Sonra hesabımı onayladıklarını söyleyen bir mesaj aldım. Bir aydan fazla bir süre bekledikten sonra sonunda hesabım onaylandı. Bu süreç kimelerinde çok kısa sürüyor. Ve ilk anketimi yapıp paramı aldım. Bu paraları google play store'de harcayabilirsiniz. Tabi önce biriktirmek gerekiyor.😂

ENG
A few months ago my cousin told me that I can earn some money from Google surveys. I installed this app and started to wait for confirmation. It took more than 1 month but they finally conformed my account and I did my first survey. I earned some money. You can use that money on Google play store. Good luck 😂

Screenshot_20171005-134229.png

Sort:  

Yalnızca google playde kullanılması kötü olmuş. Yandex toloko kullanın veya clixsense kullanın aynıdır anketler. Clixsense den aylık çok iyi kazanabilir payza üzerinden bitcoine çevirebilirsiniz ;)

Ben de bunu öğrenmiş oldum :) teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60250.72
ETH 3377.07
USDT 1.00
SBD 2.52