$$ MOJE POCZĄTKI Z BIZNESEM. JAK ZACZYNAŁEM ZARABIAĆ $$

in #money6 years ago (edited)

Witajcie Steemianie !!

W tym artykule opowiem Wam o tym, w jaki sposób jako młody człowiek zacząłem szukać źródeł dodatkowego "kieszonkowego" i w jaki sposób kombinowałem, żeby było go jak najwięcej.

Zapraszam!!

  • PRZED PRZECZYTANIEM: zapraszam do dyskusji w komentarzach, jeżeli moja praca przypadła Ci do gustu, upvote ten post, jeżeli chcesz możesz przekazać go dalej poprzez resteem.  Z góry dziękuję !



MOJE POCZĄTKI Z SZUKANIEM DODATKOWEGO DOCHODU

Już jako młody chłopak lubiłem pieniądze. Tam, gdzie inne dzieci widziałyby zabawę, ja widziałem potencjalne źródło dochodu. Pamiętam, że gdy miałem około siedem lat pojechałem z rodzicami nad morze. Tam na deptaku blisko plaży, gdzie ludzi było jak mrówek często można było zobaczyć, że ludzie gubią drobne pieniądze <przykładowe 20groszy/1zł>. Przez pozostałą część wyjazdu, kiedy chodziłem gdzieś z rodzicami końcówka mojego nosa była zwrócona prosto do ziemi w poszukiwaniu srebrnych monet. Pamiętam, że moją największą zdobyczą było uzbieranie w jeden dzień kwoty dziesięciu złotych. Było to dla mnie coś niesamowitego!

Innym razem, również jako niespełna 10cio latek razem z kuzynką postanowiłem, że zbijemy fortunę pracując w branży kulinarnej. Weszliśmy do kuchni, zebraliśmy najprostrze produkty i zaczęliśmy myśleć, co możemy przyrządzać. Skończyło się na tym, że mieliśmy robić różnego rodzaju przetwory czekoladowe. Przykładowo braliśmy rozpuszczoną czekoladę i kawę w ziarnach, które następnie maczaliśmy w czekoladzie i tworzyliśmy coś na kształt czekoladek. Oczywiście rynkiem zbytu była nasza rodzina, której owe produkty kazaliśmy kupować. :)

Również w tym czasie, kiedy przebywałem na wakacjach zobaczyłem jak na bazarze pewna kobieta sprzedawała biżuterię typu self-made. Oczywiście długo nie musiałem się zastanawiać i zacząłem myśleć jak na tym mógłbym trochę zarobić. Szukałem najróżniejszych drobnych rzeczy, które bym mógł przerobić na nawet najprostrzą część biżuteri. Również wtedy widziałem przed oczami miliony złotych monet za moją niesamowitą pracę. Oczywiście realizacja tych wszystkich pomysłów nie trwała dłużej niż jeden dzień.



MAŁE POMYSŁY NA BIZNES W CZASIE SZKOŁY 

Zapał na zarabianie nie opuścił mnie również kiedy "troche wydoroślałem". Najbardziej szalony pomysł na biznes jaki pamiętam przyszedł mi do głowy mniej więcej kiedy miałem 16 lat. Razem z kolegami, wówczas bardzo zainteresowani parkour'em uznaliśmy, że możemy rozpocząć poważną przygodę z tym sportem, którą mieliśmy połączyć z kanałem na YT, z którego miliśmy zarabiać mały grosz oraz  robić sobie poprzez niego promocję. Całą działalność mieliśmy połączyć z tworzeniem swojej lini odzieży, która miała być sygnowana logiem naszej własnej marki. Pomysł dość ciekawy, zajawka niesamowita, niestety nic z tego nie wyszło.

Jako nastolatek miałem bardzo ambitny pomysł aby zacząć przygodę profesjonalnego youtubera nagrywającego Minecrafta. Tworzyłem filmiki, które przerabiałem, tworzyłem miniaturki itd. Pamiętam, że zabierało mi to niesłychanie dużo czasu, praktycznie cały wolny czas, gdy nikogo nie było w domu był przeznaczany na nagrywanie. Z czasem podłączyłem moje konto o Googlowskiego programu partnerskiego, wstawiałem w filmy reklamy, na których miałem zarabiać. Moja kariera skończyła się na około 400 widzach, z czego byłem wówczas bardzo dumny. 

Karierę youtuber chciałem również połączyć z zajawką, którą było programowanie. Uczyłem się skryptować, opanowałem w dość dobrym stopniu HTML'a, do tego stopnia, że stworzyłem stronę z podstronami przeznaczoną poradom dotyczącym pewnej gry, na której to zamieszczałem filmy z mojego konta na YT, gdzie w filmach prowadziłem tutoriale. Na stronie oczywiście zamieściłem liczne reklamy. Wówczas miałem nawet wykupioną domenę z ustalonym adresem http:// . 

ZAROBKI POPRZEZ KOMPUTER, KTÓRE PROWADZIŁEM

Poprzez komputer prowadziłem dość dużą działalność mającą na celu przyniesienie mi zarobku. Począwszy od rozwiązywania ankiet internetowych na różnych portalach, przez sprzedawanie zdobytych przedmiotów w grach, aż po wspomniane wyżej działania na Youtube. Obecnie ciągle szukam ciekawych sposobów na zarobienie przez internet. Inwestuję w kryptowaluty, które liczę, że przyniosą mi zysk, prowadzę tego bloga, który mam nadzieję, że z czasem się dość fajnie rozrośnie. We wcześniejszej młodości tworzyłem linki referencyjne, w które sam wchodziłem i również liczyłem na zarobek. Przez pewien czas myślałem nad przygodą Copywritera z uwagi na to, że lubię pisać różne artykuły. Pomysł pisania w pewnym stopniu jestem w stanie wcielać również poprzez ten blog.


Mam nadzieję, że podobała Wam się moja mała "podróż po wspomnieniach". Może w jakiś sposób zainspirowałem Was do podjęcia jakiegoś rodzaju biznesu, kto wie ... Dziękuję za poświęcony czas :)


pozdrawiam ~~ jimmydesailor



Sort:  

Zapał na zarabianie nie opóścił mnie

...

aa haha, przepraszam za błędy, staram się być jak najbardziej poprawnym ale nieraz nie wychodzi. Dzięki za zwrócenie uwagi !

Świetny artykuł.

Bardzo dziękuję, pozdrawiam !

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60546.41
ETH 2355.40
USDT 1.00
SBD 2.53