Indywidualista w Success Today: Nick Nanton rozmawia z Rafaelem

in #money6 years ago


WŁĄCZ POLSKIE NAPISY JEŚLI NIE MÓWISZ PO ANGIELSKU!
Nick Nanton, zdobywca pięciu Emmy Awards, przeprowadził ze mną wywiad dla Success Today. Wywiad ukazał się we wszystkich czołowych sieciach telewizji amerykańskiej: ABC, CBS, NBC i FOX. Rozmawiamy o mojej misji i o Tajemnicy MIliarda Dolarów.

Ściągnij raport: "3 Billionaire Misconceptions That Hold You Back":
http://TheBillionDollarSecret.com

Skorzystaj z linków pod wideo, by resteemować albo udostępnić je przyjaciołom i znajomym na Twitterze albo Facebooku. Podziękują Ci za to!

Zasubskrybuj ten kanał!
Obserwuj mnie na Steemit: http://steemit.com/@indywidualista
Polub mnie i obserwuj na Facebooku: http://fb.me/indywidualista.pl
Obserwuj mnie na Twitterze: http://twitter.com/indywidualista
Tutaj mój angielski kanał dTube:

Mowa na TEDx "Czego nauczyłem się od najlepszych przedsiębiorców świata":
http://tedxwsb.indywidualista.pl

Mowa na TEDx i 3-godzinna prelekcja na temat
"Jak robić rzeczy niemożliwe":
http://tedx.indywidualista.pl

Tu możesz kupić książkę, którą napisałem z Brianem Tracy:
E-Book: https://www.amazon.de/Ready-Set-Special-Entrepreneurs-Professionals-ebook/dp/B078WZXJDW/
Papierowa: https://www.amazon.de/Ready-Set-Go-Nick-Nanton/dp/0999171402/

Tu możesz dostać darmowy rozdział następnej książki (o miliarderach):
http://TheBillionDollarSecret.com

Transkrypcja wideo:

  • Dzień dobry. Jestem Nick Nanton i witam ponownie w programie Success Today. Mój następny gość uważa, że nie powinniście słuchać milionerów, gdyż są oni miernymi przedsiębiorcami. Moim następnym gościem jest Rafael Badziag – Łowca Miliarderów. Witam cię w programie Rafael!

  • Dzień dobry. Wspaniale się z tobą spotkać Nick.

  • Świetnie, że do nas przyszedłeś. Przez całą karierę odnosiłeś sukcesy, ale w pewnym momencie stwierdziłeś, że jest jeszcze jeden poziom sukcesu powyżej tego do którego aspiruje większość ludzi. Jestem zafascynowany możliwością rozmowy z tobą. Napisałeś na ten temat książkę i jesteś autorem bestselera. Rafael opowiedz o tym coś więcej.

  • Dobrze, zacznę od tego kim jestem. Jestem seryjnym przedsiębiorcą oraz mówcą i pisarzem motywacyjnym. W latach 90. byłem pionierem w dziedzinie e-commerce w Europie. Stworzyłem pierwszy sklep online z rowerami na rynku niemieckojęzycznym. Rozwinął on się w wielomilionowe przedsięwzięcie. Następnie zacząłem inwestować w projekty internetowe oraz aktywa cyfrowe. A przez ostatnie trzy lata podróżowałem po całym świecie i spotykałem się z najlepszymi przedsiębiorcami na świecie. Którzy, tak się składa, należą do najbogatszymi ludźmi na naszej planecie. I z tych wywiadów stworzyłem książkę „The Billion Dollar Secret” („Tajemnica Miliarda Dolarów”).

  • Wspaniale. The Billion Dollar Secret. Podróżowałeś więc po świecie robiąc wywiady z miliarderami, jak wpadłeś na taki pomysł?

  • Wiele lat harówki nad moją firmą doprowadziły mnie do sukcesu. Powiedziałbym umiarkowane sukcesy. Firma stała się wielomilionowym przedsiębiorstwem. Ale to była ciągła walka. Powodowało to wiele stresu. Znałem też ludzi, którzy zaczynali znacznie później a odnosili większe sukcesy. Wyglądało to jakby przychodziło im to znacznie łatwiej. Więc ja nie czułem, że odniosłem jakiś sukces. Wtedy uświadomiłem sobie, że w mojej osobowości, jako przedsiębiorcy są jakieś braki. Chciałem stać się lepszy i zacząłem chodzić na konferencje dotyczące samorozwoju, na seminaria biznesowe. I na jednym z takich seminariów znalazłem się w sytuacji, gdzie ludzie naokoło przybijali sobie piątki i z wielkim entuzjazmem krzyczeli ‘Masz umysł milionera!’ I to brzmiało w moich uszach dziwnie. Uświadomiłem sobie, że przecież ja już jestem milionerem. Więc to nie było nic wielkiego. Ja chciałem stać się lepszym biznesmenem. Jest wiele książek o tym jak myślą milionerzy. Ale to jest mierność. Bo dzisiaj biznesmen, który jest milionerem to przeciętny biznesmen. W Stanach jedna na dwadzieścia osób jest milionerem. W dzisiejszych czasach stanie się milionerem, jeśli jesteś przedsiębiorcą, nie jest jakimś wielkim osiągnięciem. Ja chciałem czegoś więcej. Chciałem się rozwijać. Chciałem się uczyć od najlepszych osób w biznesie. A kto jest najlepszy w biznesie? Jest tylko jedna obiektywna miara sukcesu w biznesie. Tą miarą jest wartość netto. Czyli wartość jaką wytworzyłeś w ciągu swojej biznesowej kariery. Więc najlepsi przedsiębiorcy są jednocześnie najbogatszymi ludźmi na świecie, na naszej planecie. Nazywamy ich miliarderami. Więc na tej konferencji uzmysłowiłem sobie, że powinienem raczej mieć umysł miliardera a nie milionera, który już przecież posiadałem. I wtedy wpadłem na ten szalony i wręcz niemożliwy do zrealizowania pomysł przeprowadzenia wywiadów z niektórymi z najlepszych przedsiębiorców na świecie, aby dowiedzieć się jakie cechy ich osobowości zadecydowały o tym, że odnieśli oni tak ekstremalny sukces. I o tym jest ta książka.

  • Do tej pory rozmawiałeś z 20 miliarderami? Tak?

  • Spotkałem się z 28 miliarderami, z których 25 znalazło się w mojej książce.

  • Wspaniale. Rozmawialiśmy chwilkę wcześniej i powiedziałeś, że nie sądzisz, żeby ktokolwiek wcześniej tego dokonał. Opowiedz nam jak ciężkie to było zadanie albo podziel się z nami jakimiś doświadczeniami z tej pracy?

  • Projekt sam w sobie jest już wielkim sukcesem. Jeśli przyjrzysz się statystykom to średnio na świecie tylko jedna na pięć milionów osób jest miliarderem. Przypadkowe spotkanie milionera na ulicy jest prawdopodobne tak samo jak trafienie ‘szóstki’ w lotka. Spotkanie jednego miliardera. Ja przeprowadziłem wywiady z 28 miliarderami. Znasz kogoś kto trafił ‘szóstkę’ w totka 28 razy?

  • Nie znam.

  • Prawdopodobnie nie. To matematycznie niemożliwe. A mimo tego, mnie się to udało. Nikt wcześniej w historii tego nie dokonał. Nikt nie podjął się takiego zadania, nikt się na to nie porwał. A ja wykonałem to w skali globalnej na potrzeby mojego projektu książkowego. To jest jedna rzecz. A drugą sprawą jest to czego z tego nauczysz. Mam na myśli to czego ja się nauczyłem od miliarderów. Mniej więcej rok temu miałem już gotową surową wersję „The Billion Dollar Secret” („Tajemnica Miliarda Dolarów”). Zidentyfikowałem i sformułowałem 20 zasad, które sprawiły, że odnieśli oni tak gigantyczne sukcesy. To są zasady, które łączą ich wszystkich, ich wspólny mianownik. Nazwałem te zasady Tajemnicą Miliarda Dolarów. I zacząłem sam wprowadzać je do mojego przedsiębiorstwa, ale ponieważ byłem w ciągłej podróży w związku z moim projektem, więc wprowadziłem tylko zasady dotyczące miękkich czynników. Tylko te dotyczące komunikacji, tego jak dogadujemy się ze sobą nawzajem, z klientami, jak podchodzimy do problemów. Tylko „miękką” część sekretu. Nie zmieniłem nic w procesach ani w samej strukturze przedsiębiorstwa. I mimo tego w zeszłym roku podwoiłem przychody mojego wielomilionowego przedsiębiorstwa. I potroiłem zysk. Więc te zasady naprawdę sprawdzają się w biznesie.

  • Absolutnie. Przypomina mi to trochę Napoleona Hilla i jego książkę „Think and Grow Rich” („Myśl i bogać się”). Dostał zadanie, by spotkać się z osobami odnoszącymi największe sukcesy w jego czasach i wyciągnął z tego pewne ich wspólne zasady działania. Jego książka jest czytana i polecana przez ludzi przez kolejne już dekady. Brzmi to bardzo podobnie do tego co ty zamierzasz zrobić, czyli podzielić się z resztą świata sekretem miliarderów.

  • Tak, właśnie tak. Po pierwsze jednak powiedzmy o różnicach między mną a Napoleonem Hillem, ja dokonałem tego w skali globalnej. Ponieważ w jego czasach nie można było tak ekstensywnie podróżować, więc on rozmawiał tylko z Amerykanami. A ja zrobiłem to w skali globalnej. Porównałem różne kultury, różne regiony świata, różne religie, różne branże a także różne grupy wiekowe i z tego wydestylowałem wspólny mianownik ich osobowości. Przeanalizowałem ich umysły, ich serca, ich dusze, aby odpowiedzieć na pytanie: Co odróżnia ich od wszystkich innych osób? To właśnie jest Tajemnica Miliarda Dolarów. To jest naprawdę unikalna wiedza pochodząca od miliarderów, którzy sami dorobili się swoich pieniędzy. Wszyscy, którzy są uwzględnieni w mojej książce doszli do miliardów od zera.

  • To jest bardzo ważne rozróżnienie. Oni osiągnęli to sami, nie odziedziczyli tych pieniędzy, nie wygrali na loterii, samemu na nie zapracowali.

  • Dokładnie. W ciągu jednego życia zarobili miliardy dolarów. To jest wiedza, która do tej pory nie była dostępna. Ona z pewnością pomoże ambitnym przedsiębiorcom z całego świata osiągać oburzające wręcz sukcesy w ich życiu i oczywiście pomoże im ulepszyć świat. Zachęcam, więc widzów do odwiedzenia mojej strony i pobrania raportu Three Billionaires Misconception That Hold You Back. To bardzo dobry start do zmiany swojego nastawienia w stosunku do tego co jest dla Ciebie możliwe i jak dużo możesz osiągnąć z pozycji, w której się znajdujesz.

  • Świetnie. Można więc udać się na stronę i ściągnąć to za darmo. Link mamy podany na ekranie [i w opisie]. To wspaniale. Dostajemy darmową wiedzę. Teraz zanim skończymy chciałbym zadać jedno pytanie najmądrzejszym osobom jakie spotykam i ono brzmi: Jaka jest jedna rada, która pomogłaby ludziom odnieść sukces, niezależnie od ich dzisiejszej sytuacji? Jeśli miałbyś udzielić jednej rady. Wiem, że jest tego dużo więcej, ale jaka jest jedna rzecz, którą byś się z nami podzielił?

  • Jeśli musiałbym wybrać jedną rzecz, jeden przekaz to powiedziałbym tak: Nie uczcie się od milionerów! W świecie przedsiębiorczości to jest mierność! Uczcie się od najlepszych na świecie, uczcie się od miliarderów. I przeczytajcie moją książkę. Ta książka da wam narzędzia do osiągnięcia rzeczy, które uważaliście za niemożliwe. I zapomnijcie o wszystkim co słyszeliście do tej pory na temat sukcesu, ponieważ to wzniesie was na całkowicie nowy poziom. Tak brzmi moja rada.

  • Świetnie. Tutaj o tym usłyszeliście po raz pierwszy. Rafael Badziag mówi: nie słuchajcie milionerów, sprawdźcie „The Billion Dollar Secret” („Tajemnica Miliarda Dolarów”). Dziękuję ci bardzo.

  • Dziękuję bardzo.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Szkoda że tak mało materiałów :) oglądałbym codziennie czasem oglądam po dwa razy odcinki !

:) Na YT jest znacznie więcej. Przenoszę to tutaj... Fantastycznego dnia dla Ciebie!

wiem że sa na YT i tak to jest za mało :D wiecej o kryptowalutach proszę :)

Dziękuje za materiał ;)
Pozdrawiam !!!

Cała przyjemność po mojej stronie! Życzę Ci fantastycznego dnia!

super niedawno trafiłem i od 2 dni czytam i oglądam

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62892.68
ETH 2581.23
USDT 1.00
SBD 2.73