P2PHelp.net

in #money6 years ago

Salut, n-am mai trecut de ceva vreme pe aici, am avut cateva proiecte in derulare si acum vreu sa impartasesc cu voi experienta cu P2PHelp.net
Ce este si ce inseamna P2PHelp, este o platforma inventata si pusa in aplicatie de un roman, da un roman din Caransebes, si-a frecat coatele pe bancile Facultatii de Automatizare in Cibernetica si Calculatoare la Timisoara. Tot in Timisoara s-a stabilit si a intemeiat o familie.
Pentru ca in ultima perioada apar foarte multe scam-uri si pentru ca se saturase de promisiuni de imbogatire rapida si tepe tot atatea, a conceput platforma P2PHelp — platforma 100% romaneasca, unde oricine poate castiga in raport cu munca depusa!
Scopul proiectului international P2PHelp este dezvoltarea unui sistem inovator pentru a asigura o strangere si repartizare de fonduri eficienta intre toti participantii la proiect.
Odata cu aderarea la P2PHelp, va asigurati o sursa anuala de venituri pasive, in raport cu munca depusa!

Este o afacere internațională pe termen lung - Mulți oameni din întreaga lume pot deveni partenerii dvs.!
Va invit sa va puneti energia in dezvoltarea propriei afacerii!

Pe ce se bazeaza proiectul P2PHelp? Sunt trei principii simple:
Transparenta - sistemul implementat in proiect este simplu si transparent, deschis la castiguri si retrageri de bani. P2PHelp ofera oportunitati nelimitate pentru a face bani reali, fara conturi ascunse sau orice alta restrictie de a retragere a banilor.

Unicitatea

De ce este P2PHelp un proiect unic de a castiga bani reali? Componenta economică perfectă a P2PHelp, precum și simplitatea și ușurința utilizării cu siguranță nu vor lăsa indiferenți nici pe cei mai exigenți utilizatori.

STABILITATE ȘI SECURITATE

Stabilitate și Securitate - Proiectul P2PHelp a fost conceput cu un accent deosebit pe stabilitatea câștigurilor dvs. prin retragerea fondurilor instant către portofelul Payeer. Un alt avantaj important al proiectului nostru este siguranța și protecția datelor personale și a fondurilor.

Experienta mea cu P2PHelp:
M-am inregistrat in data de 28 octombrie 2017, in urma unei poze trimisa pe facebook de un amic, poza reprezenta castigul sau in decurs de doua zile in P2Phelp, l-am abordat pentru mai multe detalii si am aflat ca a investit 10$ si a castigat 30$ in doua zile...am zis ca trebuie sa vad si eu, sa ma conving, la fel ca si romanul nostru...satul de atatea tepe pe net. Zis si facut in cateva minute eram pe platforma si am ramas surprins de simplitatea sa. N-am avut incredere, am sunat, am vorbit in stanga in dreapta, am intrebat am rascolit, am ajuns si la "amicul" din Timisoara (n-am sa-i dau numele, n-am permisiunea sa) si asa am tras concluzia ca n-am ce pierde. Am investit 10$ in plan si 3$ in rotator, adoua zi deja aveam doi referrali cu cate un pachet de 10$ (venit 3$) si 4,60 de la rotator, deci aproape ca recuperasem mai mult de jumatate din investitie, am prins curaj si am investit intr-un pachet de 100$. Super, acum puteam sa investesc 1 si 3$ la fiecare 4 ore (de 6 ori in 24 ore), asa am si facut in data de 01.noiembrie aveam retrasi din cont 68$...nu-mi venea sa cred, nu erau primi dolari castigati pe net, dar erau primii intr-un timp atat de scurt.
Astazi 02.11.2017 dimineata pe P2PHelp video

Cu siguranta se observa data cand am intrat in sistem si data cind am retras, in portofelul din P2PHelp nu pot fi decat banii castigati in sistem.
Va astept pe platforma P2PHelp https://www.p2phelp.net/ref/alexcool
Sigur te vei indragosti mai ales ca de maine 03 octombrie intra rotatorul de 1 si 3 euro Screenshot 2017-11-01 16.35.22.png
Va salut si va doresc succes! Nu ezita sa comentezi, cu siguranta ca unul sau mai multi din prietenii tai vor dori sa afle despre P2PHelp, imprastie! Multumesc pentru popas!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64418.55
ETH 3157.64
USDT 1.00
SBD 4.06