Ce de făcut

in #moldova5 years ago

Mă tot gândesc și la Cahul
Mă tot gândesc și mă gândesc
Mi-i trist ce s-a făcut la Prut
În Nistru vreau să mă înec

N-avem nici zimbri, nici dorință
Știm ca bătrânii, vom muri
Ca fără Bace Miorița
Ca fără dealuri, văi și vii

Îmi place naiul și vioara
Îmi place Ciocârlia mult
Dar chiar și ciocârlia are
În țările mai calde cuib

Ori viața noastră e copacul
Cu rădăcinile-n pământ adânc
Ori viața noastră e copacul
Cu crengi spre cer ce se întind

Ori viața noastră e copacul
În haină soldățească, cu
O creangă ridicată – armă
Iar alta cu minciuni

La sat au spus că s-a născut
Că a crescut la sat au spus
Un timp au stat c-am mut
C-am mult au stat și au tăcut

Și-au încetat să tacă de un gând
Un gând mai vechi și cunoscut
Nimic nu-i veșnic pe pământ
Și nu-i la sat ce de făcut

Sort:  

Hi @th3vic. I see you have not posted on Steem in awhile. I’m just checking up on everyone who is followed by the Steem Terminal and wanted to let you know that if you ever have any questions or need any help, myself and the rest of the team at the Terminal are here for you!

2N61tyyncFaFVtpM8rCsJzDgecVMtkz4jpzBsszXjhqan9qDNWVTTkbDg7TBEtKFRGVqq9uy8RhBrPE45CnCVhb1DKv8GsLv1tMsWuCFZAr3S4zzCcps8hZZw2Z155KRq6yhEZY5CvhC.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59007.49
ETH 2658.92
USDT 1.00
SBD 2.44