You are viewing a single comment's thread from:

RE: PL - Moda? Nie, dziękuję.

in #moda7 years ago (edited)

Ja slucham glosu serca😀 tak jak z fryzurami ja swojej nie zmieniam. Irokezy, czupryny, ludzie kopiuja na sile udajac kogos innego takie mam wrazenie. Ja lubie zawsze byc soba. Ok niektore rzeczy modne mi sie podobaja i kupuje ale nic na sile. No i wiadomo cena musi byc odpowiednia.
Moda sie zmienia falowo czy to na ubrania czy fryzury a nawet ostatnio po dziesieciu latach dowiedzialem sie w szpitalu ze pepek dziecka po urodzeniu juz spirytusem sie nie czysci jak dawniej bo teraz oktasisept a niedawno bylo mydlo szare😀 i tak co pare miesiecy czy tygodni moda zmienna jest😁 juz nie wspomne o dietach hahaha!!! Masakra! Nie dajmy sie zwariowac😁

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59588.19
ETH 2572.25
USDT 1.00
SBD 2.50