You are viewing a single comment's thread from:

RE: PL - Moda? Nie, dziękuję.

in #moda7 years ago

Cześć. :) Według mnie nie ma co popadać ze skrajności w skrajność. Ja osobiście po prostu lubię dobrej jakości ubrania.

W przypadku kobiet i mężczyzn to wygląda faktycznie dosyć inaczej - szanowane męskie marki wyróżniają się dobrą jakością produktu, nie skąpieniem na materiałach, dobrym przelicznikiem jakość-cena. Mówię głównie o modzie klasycznej - w dodatku dobre, męskie ubrania nie bardzo się przedawniają. Bo jak koszula, marynarka czy płaszcz mają wyjśc z mody? Niestety, w przypadku kobiet jest trochę na odwrót - trendy zmieniają się w tempie nieubłaganym a producenci ubrań naciągają kobiety na poliester, akryl i wiskozę, w cenach z jakiegoś powodu podobnych do dobrej jakości męskich ciuchów. :(

W każdym razie mój taki krótki check to zadanie sobie 4 pytania:

  1. Czy produkt - ubranie jest warte swojej ceny?
  2. Czy MI się podoba?
  3. Czy jest obiektywnie ładny?
  4. Z jakich materiałów został wykonany?

Moim osobistym faworytem i prawdopodobnie najdroższą rzeczą w mojej garderobie jest niebieski płaszcz z mieszanki kaszmiru, jedwabiu i lnu z SuitSupply. Bardzo się wyróżnia, więc gdyby ktoś mi powiedział, że to... fashion statement? to nawet bym się zgodził. Ale to co? Był ładny, z doskonałych materiałów, od producenta, którego szanuję, na przecenie. :)

Chaotyczna wypowiedź, bo wstałem pięć minut temu. Zepsuty tryb dnia - nie polecam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61065.80
ETH 2610.29
USDT 1.00
SBD 2.53