MobileBridge ile Markaların Tokenlarına Kavuşun!steemCreated with Sketch.

momentum.png

Daha önce hiç bir mağazadan promosyon kazandığınız ve çöpe gittiği oldu mu? Ya da bir arkadaşınıza verdiğiniz, olmadı sırf promosyon yanmasın diye hiç ihtiyacınız olmayan bir şey almak durumunda kaldığınız kesin olmuştur. Açıkçası ben çeşitli farklı versiyonlarını yaşadım bu tarz durumların ve eğer siz de yaşadıysanız MobileBridge platformunun sunduğu çözümü beğeneceğinize inanıyorum.

MobileBridge bir pazarlama projesi ve hedefi bir pazarlama platformu kurmak. Buna göre kendileriyle çalışacak olan şirketler kendilerini has tokenlarını çıkartacaklar ve bu tokenlar kendi kurdukları exchange'de kendi tokenları olan momentum ile takas edilebilecek. Örnek olarak burger king'den 1 adet whopper menü hediye tokenınız var, bununla isterseniz whopper menü alabileceksiniz yok eğer canınız istemiyorsa momentum token karşılığında bozdurabileceksiniz ve aldığınız momentum tokenlarla da ister başka bir markanın tokenını alacak veya direkt btc, eth gibi paralara çevireceksiniz. Bazı zamanlarda bana şunu vereceğine fiyattan %10 indirim yapsaydın keşke dediğimiz zamanlar oluyor, bu durumda elde ettiğimiz tokenı satarak birazcık dolaylı da olsa indirim yapsaydın keşke düşüncemize ulaşabileceğiz. Burada tamamen kişinin arzusu belirleyici olacak.

Özel yatırımcılar için olan satışları dört gün sonra başlayacak olan momentum icosuna katılmak istiyorsanız beklemeniz gereken tarih 26 nisan olarak belirlenmiş. Açıkçası kendilerini bu işi yapacak ilk proje olarak lanse etmelerine rağmen Japonya pazarına yoğunlaşan Gatcoin'in projesi de birebir aynı sayılabilir. Ancak ico sonrası beklentileri karşılayamadığını da belirtmem lazım Gatcoin'in. O nedenle pazarda hala bu alanda bir boşluk net bir şekilde mevcut.

Bu arada bir başka bilgi vermem gerekirse, ödül kampanyalarının tam %10'u newsletter, youtube, cryptocompare gibi müthiş basit airdropvari bountylere ayrılmış. Crytocompare kısmı henüz aktif değil takip etmekte görünce başvurmak önemli. Rakan olarak tahmin yapamıyorum çünkü net bir tutar belirlememişler ancak 50$ ve üstü diye umuyorum gelebilecek tutarı. 3-4 dakika ayırmanızı öneririm.

Sonuç olarak açıkçası incelediğim zaman Gatcoin'i çok beğenmiştim nitekim MobileBridge'i de çok beğendim. Birinden birinin çok başarılı olup bu tarz bir sistemi getirip, promosyonları bizim açımızdan üzerinden oynanılabilir kılmalarını görmek çok iyi olurdu. Bakalım belki bunu başaracak olan MobileBridge'dir.

Website: https://momentumtoken.io/
Telegram: https://t.me/MomentumToken
Ann: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2943654
Bounty: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2969733.0

Sort:  

newsletter ilk 1000 için geçerli maalesef dün baktığım zmn dolmuştu ztn.

Bakmamıştım haklısınız. Ancak bir sürü fake vs. olabiliyor bu durumlarda belli olmaz yine de.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42