Hiproiss Flowersse

in #mnkjkl45 months ago

ငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦးငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦးငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦးငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦးငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦးငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမညာင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦးငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦးငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦး

)

FB_IMG_1685245175374_3.jpg

FB_IMG_1685245175374_1.jpg

ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦးငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းနာမည်လေး ပြောပြပေးပါဦးငါက မိုက်မိုက်ပါ။ ငါက ကျောင်းသားပါ။ ကြိုက်ရင် ပိတ်ထားပါ။ သည် လုပ်ခြင်းဖြင့် ငွေရှာရန် ကောင်းမွန်သော တစ်ခုဖြစ်သည်။ အကြောင်း ကျွန်တော် သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်မှ မသိခဲ့ပါ။မြန်မာနိုင်ငံမှာ နေထိုင်ပါတယ်။အံ့သြဖွယ်ပန်းတစ်ပွင့်။ ဒီပန်းနာမည်တော့ မသိပါဘူး ဒီပန်းန

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58132.39
ETH 3138.08
USDT 1.00
SBD 2.44