Sort:  

Dankjewel!

inderdaad toevallig haha maar wel leuk!

ik heb zeker wel hulp nodig, want er zijn namelijk zoveel interessante dingen die ik zou willen delen en vertellen, groeien op Steemit op alle vlakken lijkt me zo intressting!
het zou perfect zijn als jij mij hierin kan en wil gaan helpen ;) zodat we misschien met ideeen uitwisselen elkaar kunnen steunen en verder helpen..

Greets!

Ik heb wel wat adviezen, jammer dat flying dutchman niet meer blogt! ik zou een niew introduce maken maar niet in de tag Introduceyourself die heb je al gebruikt dat mag niet , maar een blog om je weer voor te stellen en wat je wilt delen daar zullen wij als greeters op reageren en dan zou discord een goede zijn daar kost vragen niets, en hier kost het je steempower, dat is mijn advies voor nu

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65124.62
ETH 3554.39
USDT 1.00
SBD 2.46