You are viewing a single comment's thread from:

RE: It takes Just 5 steps to be Big whale!!!

so much this...

this is a great post for setup, but i would like a list of the security risks of giving up my posting key from someone that knows the ins and outs of steemit...who can we tag or when can someone point me to get a detailed explanation of that?

Sort:  

So i should go for this? I would like that to

Hei @jonas91
Hvis det er noen som vet hvordan man blir rik her så er det vel meg (lommeboken min beviser vel det plus at jeg er den 90. rikeste i hele Steemit). Du trenger å komme deg til Fredrikstad før du gjør for mange ting som ikke er lurt og ikke kan gjøres om.

Det er potensielt farlig og gi bort nøkler. Det har vært poster om det også.

Det er jeg som er din venn her, ingen andre foreløpig.
Det er også ting jeg ikke vil snakke om åpent her, men alt som heter minnow er ikke bra spør du meg.


PS. Hvis du ikke ønsker at jeg blander meg inn i ting så føl deg fri til å si ifra.

Jeg regner med at har mye peiling, og jeg setter veldig pris på all hjelp, Du har jo tjent deg en god formue her inne, og det kommer ikke uten at du har peiling. Jeg kommer ikke til å gi ut noen nøkler, mye dårlig folk her inne.

De første ukene nå har jeg brukt til å undersøke hva som funker, og hva som ikke fungerer, og har nå tenkt å publisere bedre poster. Jeg regner med at følger med på meg. Alle valg har kansje ikke vært så smarte, og vis du mener jeg har gjort ting som kan være potensialt farlig, vil jeg gjerne at du utdyper det.

Jeg prøver bare å lære hvordan alt dette fungerer, og det er fryktelig mye å sette seg inn i

Hei igjen @jonas91

Bare ikke gi ut nøkler så er det meste ungått ;-)
Ikke prøv å lære for mye på en gang.

Lurt å konsentrere seg om poster til vi møtes ;-)

Nå må jeg sove, god natt.

Ok @ramta.
God natt

Upvote gjerne postene mine om du ønsker det.

@wetthebeak @benjojo can guide you he himslef donated for the cause

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59907.23
ETH 2647.48
USDT 1.00
SBD 2.43