Sort:  

Yeah I know...so far this is only entertainment for me....the moment it will feel like a job....im out of here. :) I already have a job...so yes...not crossing the line and making this work (i hope). :D

Why?

I love my Steem :)) And I never actually worked/worked was always looking for that "easy" way and @freedom by playing poker for almost 10years, and I tell you, the steemGRIND is much easier... So I gotta go with it I love it lolz Crypto I LOVE:P

Bom lažje odgovorila v slo...jaz delam že od svojga 12ga leta. :) Delo je delo...svojo trenutno službo obožujem...ampak je delo. Če pa želim kreirat....torej ustvarjat brez omejitev (pisanje, risanje, itd)...tukaj se mi zatakne. Takoj ko kreacija postane delo nisem več motivirana. In potem me pač ne mika več. :) Primer....načičkat nekaj kar tak ni problem...če moreš načičkat nekaj za nekoga drugega je to že naročilo in so neke vrste smernice ter pritiski. Ni več motivacije.

Mislim da mi tud slovenščina ni pomagala pri tej razlagi lol....bistvo je...da meni $ ni motivacija ko pride do ustvarjanja.

Pokra ne igram....tarok je bolj moja igra. :)

Ni panike... Čist cool si to obrazložila, in te razumem...

Lajf je strošek, in itak nekej moraš počet da živiš!

"svojo trenutno službo obožujem...ampak je delo"

Obožuj @steemit in vse njegove prednosti in naj bo tvoja služba. Jst mislim da mora človek v lajfu početi kar ga veseli da doživi lepo starost... Če uživaš v kreacijah preprosto sprejmi svoj talent, go with the flow ker neboš nikol vedla kako bi blo, če ne boš probala...

Moje mnenje upam da ima kej smisla lolz...

Edina "igra" k jo js igram je poker, monopoly in človek ne jezi se... Monopoly money is sweet 2:P

...moja služba me aktivira na nekaterih področjih in kreacije na drugih. Jemljem iz obeh svetov...jaz uživam v svojih kreacijah ker ne prihajajo s pritiskom. Takoj ko se pojavi "moraš" postat, moraš risat, moraš pisat, moraš za $...je game over. Zato pa ločujem svoje hobije od dela in skrbim da hobiji ostaneo veselje, 100% neodvisni, moji in ne delo. :)

Jaz obožujem vse igre, pa naj bodo karte, namizne igre al pa prek compa...ni važno....dokler ni $ umes. Pol ni več igra...ampak je delo. Hahaha.... XD

OKE OKE razumem...

joga.jpg
Try some, takes the pressure away, lolz...

To je čist tko preventivno, za zdravje...

Ammm js igram človek ne jezi se za denar, za usazga zbitga 0.50c lolz, nevem men je pa lih keč cash, pa ne da sm požrešn nanga... ampak mi požene adrenalin čež telo, top! Ampak to sam tko k igram s folkom, kkšni avtomati pa te cazinojske fore so NO GO. BLE IN BOJO.

Probej kdaj človek ne jezi se for moneyzzz hahah mogoče vam bo fun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64573.45
ETH 3441.06
USDT 1.00
SBD 2.51