Mining made easy and fast. Fastest I found so far

in #mining6 years ago

Do you like making money online and want to participate in the mining trend.
Here is the best solution I have found so far.

When you singe up you get 200 G/hs for free
And if you invest some small amout you will get more power of course.

cheapest entry

1883 GH/s
Hashpower

9.10
EUR
Price
0.73 EUR (≈ 8.013%)
Profit per day
5.10 EUR (≈ 56.090%)
Profit per week
21.87 EUR (≈ 240.385%)
Profit per month
12 days
Return on investment

Start Investing now!

6000 GH/s
Hashpower
28.99 EUR
Price
2.32 EUR (≈ 8.013%)
Profit per day
16.26 EUR (≈ 56.094%)
Profit per week
69.69 EUR (≈ 240.404%)
Profit per month
12 days
Return on investment

Got plenty to invest check out this one:-)

34000000 GH/s
Hashpower
112298.68 EUR
Price
16755.09 EUR (≈ 14.920%)
Profit per day
117285.61 EUR (≈ 104.441%)
Profit per week
502652.62 EUR (≈ 447.603%)
Profit per month
7 days
Return on investment

Get referals and earn more money:-)

Click the banner to join

dan2.gif

Sort:  

Du bør ikke invistere i disse mining greiene, for det er ikke reelle tall di jobber med.

Hvis du har 6000 GH/s på BTC nettverket (SHA-256) så utgjør dette $1,6 til dagen.

Hvis du har en Antminer S9 (14TH/s) så betaler den $3,76 til dagen, da er ikke strømforbruk tatt med i regnestykket.

Sjekk dette hos WhatToMine

Men selfølgelig så er det helt greit å være med på disse Telegram bot'ene eller andre gratis ting, så lenge enn ikke gir dem noe penger.
Hvis du er ute etter å kjøpe ekte cloud mining så hadde jeg sjekket ut hashflare feks, men cloud mining er ikke lønnsom i det heletatt, det er forøvrigt ikke vanlig mining heller nå om dagen. Nå om dagene er vi minere fornøyd bare vi tjener mer enn strømmen koster.

Hei, takk for kommentar, ja de fleste ser vel egentlig ut til å være for gode til å være sanne. Driver du noe spesielt med airdrops? Jeg har fått noen eth tokens som jeg har via meta hash men usikker på om jeg må gjøre noe mer for å få dem frem når jeg logger meg inn, jeg ser at de er sendt til lommeboka bare!

Posted using Partiko iOS

Hvis du ønsker å begynne med mining har jeg flere Antminer S9 som skal selges til jul, bare å gi beskjed om du ønsker disse :)
grunnen for at di skal selges til jul er at jeg har avtale om gratis strøm ut året.
Har også noen Nvidia GTX 1070ti og 1080ti hvis du vil begynne med det.
(Antminer S9 kan kun mine SHA-256 algorytmer dvs bitcoin, bitcoin cash og noen andre coins mens skjermkortene kan mine alt utenom SHA-256)

Jeg har bare en cloudbook til laptop i dag og er ikke rustet for mining kan du si. Tenkte først å fremst å sjekke litt hva slags bærbar PC jeg bør ha for å kunne gjøre noe fornuftig der. Tror ikke jeg har teknisk nok kompetanse til mining på annen måte:-)
Du får si ifra når du er i fredrikstad neste gang så kan vi ta en kaffe:)

Posted using Partiko iOS

du kan få med hele riggen hvis du vil ha flere skjermkort, da altså en komplett pc med muligheter for å kjøre opp til 6 skjermkort.
opplæring og hjelp via team viewer er selfølgelig med på kjøpet.
Det er ikke mulig å mine med laptop, den vil bli alt for varm og vil ikke gi noe særlig utbytte.
Jeg gir beskjed neste gang jeg er på østlandstur så vi kan ta en kopp kaffe over en god drøs.

Det hørtes bra ut det ja, gleder meg til kaffe:-)
Snakket med han på friendup i dag, de har ingen som følger opp steemit brukeren:-)

Posted using Partiko iOS

Har prøvd meg litt på airdrops, men føler meg relativt ny innen det.
Hvis du har fått tokens'ene sendt til lommeboken din, så er det du som har kontroll på dem og kan gjøre hva du vil med dem.
Jeg bruker MyEtherWallet (med Trezor) når det kommer til ERC20 tokens og kan se tokens'ene der inne.

Jeg lager en myetherwallet men ble anbefalt å ha meta hash isteden.
De er sendt til lommeboka slik at jeg kan spore den, men ser dem ikke som registrert Token

Posted using Partiko iOS

Jeg har noe som heter MetaMask i chrome browseren min, ikonet er et reve hode. så har jeg også noe som heter MetaCert i chrome'en min.

MetaMask skal være en lommebok
MetaCert sjekker om nettsiden er trygg

men så bruker jeg Trezor til alt jeg kan av coins og ERC20 tokens. anbefaler på det sterkeste at du får deg en sånn, den er "umulig" å hacke, fordi det er en usb enhet som du må trykke på for å sende penger ut av den.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79