You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Famous Rank 66 Was Reached

in #milestone7 years ago

Felicitari @lordoftruth!
Incent, incet vei fii un whale in toata regula. Stiu cat de greu este sa ajungi la o reputatie asa de mare pentru ca observ pe pielea mea cat de greu este sa mai urci un nivel si eu sunt doar la 50...
Am observat ca te-ai axat pe cateva bloguri gen "serie": Razboiul civil din Siria, Bitcoin Trend, Market Brief si cateva giveaway care am observat ca sunt si de succes. Sincer sa fiu cred ca este o strategie buna si cum o sa am si eu un pic de timp si o sa post sa fiu mai activ cred ca voi aborda o startegie similara (bine pe teme total diferite)
Acum in spirit de gluma vazand ce poza ai pus ma duce gandul mai mult la numarul 69 decat la 66! :)))))
Felicitari inca o data!
Tine-o tot asa si iti doresc o zii superba!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57249.71
ETH 3092.70
USDT 1.00
SBD 2.41