MIDEX - borsa atm debit card bir arada !

in #midex6 years ago (edited)

midex-sharing-image.png

merhaba arkadaşlar bugun sizlere yeni bir exchange projesinden bahsetmek istiyorum. sonuçta baktığınız zaman exchangelerin ne kadar çok para kazandırdığını düşünürseniz bu tür icoları kaçırmamanızı öneririm. bugun borsacılara ve ekonomistlere sorduğunuz zaman blockchain piyasasını söyledikleri 2 şey var bir dünyayı değiştirecek 2.si ise komisyondan kazanılan paraları ağzımız sulanarak izliyoruz! olacaktır..

midex kendisinden şöyle bahsediyor ''herşey dahil kripto para platformu !'' avukat ve bankacılardan oluşması son zamanlarda bu coini bir adım öne çıkardı. neden böyle söylüyorum çünki son zamanlarda çıkan regülasyon haberleri ve isviçre menşeili avukatların bulunması bir adım öne taşıyıp projeye güven getirdi şuan 20milyon dolar para topladı !. Midex bir çok alanı hedefledikleri için hedeflerininde büyük olduğunu söyleyebilirim. midex hem exchange olmayı hedefliyor hem kredi kartı hemde atm hizmetleri vermek istiyor ve işin güzel yanıda dolarla alım satımda yapabilceksiniz tabi legallikten ödün vermiyorlar bu safhada ve kyc istiyorlar zaten benzer tüm borsalarda bu sürüçten geçeceğiniz için çokta sorun olmayacağını sanıyorum. al sat botlarınıda bünyelerinde barındıracak olan midex borsada yatırımcı köşeside oluşturmayı planlıyorlar.

tokenlerle ise premium özelliklere ulaşmanız mümkün olacak. ayrıyetten tokeni güzelleştiren bir adım öne cıkaran birşey varsa ise o da günlük olarak kar paylarının %20 sini paylaşmalarıdır. yani hacim arttıkça token fiyatı artacak hacim düştükçe ise token fiyatı düşecektir.. ama tabi bunun birde debit card ve atm ayağı olacağı için bu riski dengeleyeceğini düşünmekteyim o yüzden bu fikirler bu coini riskli tokenden cıkarıp daha dengeli bir yatırım katagorisine sokuyor.. sonuçta an itibariyle 20m dolar para toplamış bir coin ve roadmaplarine baktığımda 2019 ilk çeyreğine kadar tutulabilceğini düşünüyorum ico için son 4 gün bence sizde bu yatırımda yerinizi alın bol kazançlar diliyorum..

Websitesi: https://ico.midex.com
Whitepaper: https://ico.midex.com/whitepaper_eng.pdf
Telegram: https://t.me/midexinfo_en
bounty id : 2125

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65306.74
ETH 3488.89
USDT 1.00
SBD 2.51