Sort:  

Nie nie Playka je moja jediná láska, len stále nemám preimportované fotky :D
btw. práve som dopozerala tvoj unboxing na klystýr - a asi ani neviem čo napísať...?! v nedelu držím palce a želám pekné prečistenie :D!

Uz si to robila? :D Mam sa bat? :D Joj inak mna stale prekvapuje ze to niekto vobec pozera :D Popravde som prvu minutu posekal tak, nech to vyzera, ze to je cele poeditovane..a potom som to uz len nechal bezat cele zvysne 4 minuty :D

Hahah ty a ten tvoj import :D Ja by som ti rad pomohol, len sam neviem presne kroky ako na to..proste len googlit a googlit. Tie keywords som ti uz pisal. LAN znamena local area network...na googli som videl tutorial ako rozbehnes teamviewer cez LAN, skus to pozriet...a cez ten teamviewer by to malo ist potom pekne :)

Inak prečo neležíš nekaj na Bali v hamaku a neposkytuješ IT služby??
#nomadmatko

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 59541.64
ETH 2637.04
USDT 1.00
SBD 2.45