Jaja - Twój stary - Historia Pawianka ul.Wrzesińska

in #meme7 years ago (edited)

Widziałem twojego starego pod blokiem najebał sie w trzy dupy i nie wiedział co sie dzieje kurwa.
Ale to nic bo dobrze ze przyszedł Mirek twój drugi ojciec bo jesteś wychowany przez pedałów.
Suchaj pawian ja cb rozumiem ze cb to wkurwia kurwa ale co jak kurwa na to do chuja poradzę.
Ja rozumiem ze Mirek sciągał od kuzyna John’a McDebil’a z Washington’u pick-up’a ale był tak tępy ze niewiedziała z jakiego czy ze stanu czy miasta Washington D.C Xd.
Do tego podjebał silnik Marianowi z klatki obok aż sie Marian tak wystraszył że hej i zamontował bo za dużo ten pick-up spalał a do tego teraz chuja ruszał tak to Mirek zrobił.
Suchaj Pawian oddaj mi te 5 zł bo jak ci kurwa pierdolne to sie nawet nie pozbierasz i ja to wiem bo pierdolisz jakjeś bzdury ze cię stary wyruchal. image

#polish #truestory #nfws

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59993.26
ETH 2312.53
USDT 1.00
SBD 2.49