Sort:  

:)))

Dacă aveai minim 50k nimeni nu îți comenta dacă făceai asta, primeai și voturi ;)

Minnowbooster nu îi rentabil decât dacă faci 30 de postări pe zi și votezi doar 10 din ele.

Exact. Iti scoti investitia plus minim 200$ in ultima zi unde faci spam pana ajungi la 0 vote power. Asa am facut si eu dar m-au prins nenorocitii la final. Nu e bai. Fac alt cont si nu o sa ma prinda.

Idea îi să ai mai multe conturi și pe alea le votezi, merge repede. Nu am timp de așa ceva și nu aș închiria de la ei că este cam scump.

Dureaza mult sa stai sa faci postari mai ales pe mai multe conturi. Dar eu zic ca merita sa cumperi de la ei decat sa investesti tu in steemit. Sunt alte monede cu potential mult mai mare.

Mă refeream la balene care închiriază pe mai puțin. Ăștia te și verifică, celelalte balene vor doar banul.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63464.16
ETH 3111.33
USDT 1.00
SBD 3.98