Sort:  

Jij bent wel erg goed in die meme´s
:-)

bedankt voor de leuke commentaar

Ik lach niet.....ik lach niet...(wuhahahahahhah)

mag ik hopen dat deze meme mensen tot nadenken stelt, nog een mooie dag toegewenst , groeten

Kan begrijpen. Ben zelf in Brazilië geboren. Kwam naar NL toen ik 7jr was en geloofde niet in Sinterklaas maar moest mijn niets melden tegen mijn klasgenootjes want die geloofden er wel in.
Ik vind het zelf niet discriminerend. Het hoort bij de Nederlandse cultuur. En mijn meiden zijn er ook ermee opgegroeid en ze discrimineren niemand noch ik.
Jammer dat er zoveel ophef van word gemaakt joh terwijl In Aruba (vriendin van me woont er) vieren ze Sinterklaas en iedereen heeft een leuke tijd.
Er zijn ergere dingen in de wereld en als het Feestje van Sinterklaas wat stress, kan weghalen bij kinderen en hen een leuke tijd kan geven...why not!
En jij ook....geniet van je dag ;)

nog niet nee dat debat, maar t'is nog geen 5 december ...

Mag ik hopen dat ze er dit jaar niet meer is, net zoals alle de kinderen die geen rechten hebben, laat staan die dag verwent worden. Ik weet ook dat er racistische uitspraken en uitspattingen zijn door sommige, wat ik persoonlijk zelf niet goedkeur. En ik weet ook dat ik als witte man, laat maar zeggen, niet kan weten hoe het aanvoelt om als kleurling in onze maatschappij te leven. Maar racisme gaat echt niet om kleur maar om gedrag denk ik. Ik schreef er zelfs een gedicht over https://jjhempblog.wordpress.com/2017/05/22/racisme-is-geen-kleur-maar-een-gedrag/ toen het zwarte piet debat begon.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55910.18
ETH 2507.08
USDT 1.00
SBD 2.27