Ontmoeting met een echte Steemian in het wild

in #meetup6 years ago (edited)

hatsekidee.jpg

Vanochtend verscheen op de Discordserver van Alldutch het volgende bericht:

20180511_230455.jpg

Aangezien ik in Amsterdam woon en vandaag verder niets te doen had, besloot ik om rond lunchtijd een bezoekje te brengen aan Feduzzi in de Scheldestraat om @hatsekidee live te gaan ontmoeten.


20180511_172529.jpg

Feduzzi Mercato Italiano is in 1981 opgericht door de familie Feduzzi. Hiermee was Feduzzi de eerste Italiaanse delicatessenwinkel in Nederland.
De toenmalige vestiging aan de de Weteringschans werd al snel een geliefd adres voor de liefhebber van de Italiaanse keuken.

In 1991 trad dochter Feduzzi in de voetsporen van haar vader en opende in de Scheldestraat haar eigen Italiaanse specialiteitenwinkel onder dezelfde naam. In 2001 nam Pjotr Meuwissen de winkel over. Pjotr heeft Feduzzi in de loop der jaren laten uitgroeien tot een van de beste Italiaanse delicatessenwinkels in Nederland.

Bron tekst

Bijna direct na mijn binnenkomst in de zaak kruisten onze blikken en verscheen er een brede grijns op het gezicht van mijn gastheer. Na het handenschudden bestelde ik een broodje en een drankje en nam plaats aan een tafeltje in de zaak.

20180511_172321.jpg

Omdat het redelijk druk was in de zaak, hebben we niet heel uitgebreid kunnen praten. Maar we hadden we genoeg tijd om wat levenservaringen uit te wisselen en natuurlijk te praten over Steemit en onze verwachtingen daarover.

Een uurtje en een verrukkelijk broodje later besloot ik weer naar huis te gaan, maar niet zonder nog even een avondmaaltijd en wat drankjes mee te nemen voor thuis.

20180511_134058.jpg

En zo heb ik 's avonds ook nog even genoten van de heerlijkheid van Feduzzi. De Lasagne (met hoofdletter L!) die ik had meegenomen was overheerlijk en ik hoorde later van @hatsekidee dat ze hier ook vaak complimenten over ontvingen van hun Italiaanse klanten.

20180511_184626.jpg

Al met al een zeer goede dag; 2 fantastische maaltijden en een gezellige ontmoeting met een "collega" van @Alldutch.

Hartelijk bedankt voor de uitnodiging @hatsekidee!


marcovanhassel.gif

Vind je het leuk om andere Nederlandstalige Steemians te ontmoeten? Kom dan langs bij @alldutch! Je vindt ons op Discord : https://discord.gg/9mzqA7H

alldutchnew.gif

Sort:  

Oh ik krijg er trek van zeg! Het ziet er allemaal goed uit daar bij Feduzzi.. Leuk zo'n baan lijkt me @hatsekidee ! Nu maar hopen dat het niet alsnog op een Project X uitloopt he :) haha

Ja, een van de betere beslissingen die ik nam: wegwezen uit het bedrijfsleven en mensen blij maken met goed eten en drinken. Niet met hippe pretentieuze broodjes, maar met kwaliteit en aandacht.

ziet er goed uit :)

Fakking vet..ik hou van meetups!

't Was mij een genoegen @marcovanhassel.

Wellicht was het een voorafje voor een real life Alldutch meet-up!

Ja ja, de lasagne... misschien onthul ik daar ooit t geheim nog van :-)

Leuk zo'n spontane actie. Wie weet waar het toe leidt.

Ben zelf niet zo van de meetups, maar wat niet is kan komen.

Het geeft in ieder geval een extra dimensie aan het #alldutch community gevoel.

Echt leuk toch!

Kijken of ik deze naam kan onthouden. Want ws ben ik pas over 4 jaar weer eens in de buurt van de RAI.

Wat een leuke actie ! Van jullie alletwee ;-)

Hartstikke leuk om een collega van @alldutch in het echt te ontmoeten inderdaad.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63615.94
ETH 2475.04
USDT 1.00
SBD 2.54