You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit CROATIA Meet up initiative - Tko je za ?

in #meetup7 years ago

Ja sam isto za i slažem se s Olegom da u principu nebi trebao biti problem dokotrljati se bilo gdje.

Što se Tonijevog prijedloga tiče, ja nemam pojma di je to, a i nekak mi se čini da idemo u hladnija vremena svakim danom, pa koliko god obožavam roštilj toliko je imoja zimogroznost na oprezu. 😉😊 Pa mi kao toplija varijanta padaju na pamet pivnice kao mjesto koje može pomiriti gotovo sve afinitete od kave, preko pive pa do roštilja. 😉

A inače, možda bi trebalo prvo vidjeti gdje je većina locirana, pa onda odrediti u grubo nešto što bi svima bilo koliko-toliko jednako daleko ili blizu - ili jednostavno tamo gdje većina je.

Sort:  

Toplije je na cipinoj livadi nego na plitvicama, viruj mi

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59944.92
ETH 2307.28
USDT 1.00
SBD 2.48