MeToken : Social Commerce tumbuh lebih cepat daripada eCommerce tradisional

in #me6 years ago

 

MeToken : Social Commerce tumbuh lebih cepat daripada eCommerce tradisional

Društvene mreže sve više prevladava u online svijetu, jeste li čuli za društvene medije? Ako je ikada pridružiti? Što se dobiva iz društvenih medija platforme? Gotovo svi koji su uključeni u online svijetu će gotovo sigurno imati račun u društvenim medijima oba na razgovor, upoznati i drugim pitanjima .Ali barem prednosti društvenih medija ne samo to, nego se može razviti u trgovini zaraditi novac, dobiti najnovije informacije dll.Paling ne razumiju prvo bilo društvenih medija i kako to može donijeti korist za naše živote iz privatnog sektora, financijske ili jednostavno dobiti informacije.


Socijalna trgovina je dio elektroničkog poslovanja koji uključuje društvene medije, on-line medija koji podržava socijalne interakcije i doprinose korisnika pomoći kupnju i prodaju proizvoda i usluga online.Lebih sažet, socijalne trgovine je korištenje društvenih mreža u kontekstu e-commerce.Perdagangan transakcija društvenih ciljeva pomoći tvrtkama u postizanju sljedećih ciljeva:


Socijalna trgovina pomaže tvrtkama da se bave kupcima s njihovim robnim markama prema društvenom ponašanju kupca.

pruža poticaje korisnicima da se vrate na svoje web stranice.

Pružite korisnicima platformu za razgovor o svojoj robnoj marki na svojoj web stranici.

Pružite sve informacije koje klijent treba istražiti, usporediti i na kraju odabrati vas od svojih konkurenata, stoga kupujte od vas, a ne drugima.

Osnovana 2015. godine, Style.me je tehnološka tvrtka s ciljem da uznemirujućim modni eCommerce način pružajući personalizirane trgovačkim iskustva koja premošćuje jaz između inspiracije i online kupnje iskustvo kada ini.Tim Style.me je međunarodna suradnja između članova tima u Tajvanu za razvoj tehnologije i SAD-a, od kojih je posljednji cilj početne tržištu kami.Style.me je patentirao tehnologiju koja omogućuje korisnicima da isprobate odjeću kroz personalizirane avatare u virtualnom garderoba prije donošenja kupnju, http: //www.metoken.net/

Kao početni korak, kupac može koristiti aplikacija Style.me uzeti screenshot sadržaj bilo koje slike na webu koristeći zaslon hvatanje funkcija Style.me mereka.Aplikasi uređaja bit će pristupanje zaslona na uređaju koji pokreće raspoznavanje slika algoritam temeljen AI i podudaranje s snimkom zaslona s bilo kojim povezanim sadržajem koji je stvorio stvaralac. Dakle, taj se snimak zaslona može automatski kupiti.


Kako Aplkasi radi na Style.me

Nakon uspostavljanja funkcija koja korisnicima omogućuje naći modu bilo gdje na webu i trgovina s većom uvjerenje o veličini, formi i izgledu odjevnih predmeta, planiramo integrirati platformu u Style.me modne marke kroz tri specifične metode:

Integracija Košarica


Omogućite ciljane oglase na temelju pristanka korisnika

-Ukupni popust s tokenom

Važno je zašto je to MeToken

-Style.me je osnovan 2015 serijski poduzetnik Jonathan Leong


način rada vatre, tehnologije i društvene trgovačke timove

Uspostaviti mrežu modne industrije

Sofisticirani softver za prepoznavanje slika

Patentirana i patentirana tehnologija

Style.me koristiti znatnu novčanu poticaj za proizvodnju veliku bazu korisnika oba kreatora sadržaja / imaju utjecaja i potrošača sadržaja s cepat.Ini postignutih davanjem poticaja pravo djelovanja s tokena koji je opisan detaljnije u odjeljku me Token.Ringkasnya, korisnici će biti opremljenog s početkom cryptocurrency nakon što otvorite račun terverifikasi.Mereka onda može prodavati njihov sadržaj i dobiti cryptocurrency kroz angažman, pa ove transakcije generirati sadržaj.


Kako bi korisnicima poticaja za rast zajedno s mrežom održat će se prag za povlačenje, na rasporedu raspored i iskustva koji je nagrađen na kojima se prikazuje koliko kupi povezane potrebne kako bi se postigla određenu razinu i dobiti poseban bonus.


Me token je znak ERC-20 koristi društvene platforme za trgovanje me usvojiti cijeniti autore i druge suradnike u cijeloj zajednici Me.Perusahaan Me token membibiti socijalna platforma za trgovanje ušao Econome s token.

Simbol: MET

Cijena oznake: 0,17 USD

Ukupna ponuda token: 1.000.000.000

Distribuirano u prodaji oznake: 300.000.000

Meka kapica: 10 milijuna dolara

Tvrdi poklopac: 30 milijuna dolara

Prihvaćene valute: ETH i BTC

Prethodni datumi: 23. srpnja - 22. kolovoza 2018

Prethodni popusti: 30%, 20%

Tokeni datumi prodaje: 23. kolovoza - 22. listopada 2018. godine

Kupnja token kupnje minimalno: 0.1 ETH


Whitepapper: http://www.metoken.net/metoken_whitepaper_EN.pdf

Facebook: https://www.facebook.com/Me-Token-by-Styleme-127033191436725/

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/me-token/

Blog: https://medium.com/@me__token

Telegram: https://t.me/stylemetoken

GitHub: https://github.com/metoken

Ann Threads BTT: https://bitcointalk.org/index.php?topic=4457972

Autor: phucxamy


Bitcointalk profil: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=2012824


Moja etera adresa: 0xFc0FfFdd6bcb0980e545C3969050Ff0C294CCa40

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65236.35
ETH 3483.12
USDT 1.00
SBD 2.51