You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dreck

in #marlians5 years ago

Dan Maar een 4x4 terreinwagen hier is er 1. 😉 https://www.autotrack.nl/tweedehands/land-rover/freelander/46310035 het is wel weer 3000 euro maar je komt wel van a naar b. Als ik zelfs met een land rover over de tankbaan in Oirschot kan crossen dan is zo'n landweg ook te doen neem ik aan. Ga naar die boer t o e en zeg hey gast kijk wat je met mijn weg doet ik wil deze hebben om mijn kids naar school te brengen of anders breng jij ze maar. 😉 of laat hem een fietspad aanleggen met zijn materieel.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Die terreinwagens maken het juist erger door hun gewicht en dat getol van de wielen. We hebben al zo'n legerding gehad en sommige bezoekers komen met zo'n bak. Die slutlrpen ook nogal wat.

Ik heb de gemeente er op af gestuurd en foto's toegestuurd. Tenslotte is het hun weg en zij horen die ook te onderhouden.
Ik heb ze ook gelijk aansprakelijk gesteld voor schade en ongelukken. De postbode is ook al een paar keer in de sloot beland.

Het scheelt al dat er niet nog meer gescheten wordt al is dit wel het stuk waar ik langs moet, als enige. Ze mogen van mij ook een weg aanleggen de andere kant op rij ik wel een stukje om bij nood. Ooit was die weg er maar die is nu overwoekerd.

Voorlopig hoop ik op geen regen.

Fijne zondag, is je artikel al af? Hoe is het met de pijn? 💕

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65122.20
ETH 2988.31
USDT 1.00
SBD 3.68