Me kite i te Whakamahinga GPT Chat! (Maori)

in #maorilast year

Ko te whakamahi noa i te GPT kaore e ranea. Na, i roto i tenei tuhinga, e toru nga kaupapa matua mo te whakamahi pai o te GPT korerorero.

  1. Mahi rangahau i mua
    Ko te Chat GPT he taputapu ako miihini, me patai nga patai tika kia whiwhi whakautu tika. No reira, he mea nui ki te rangahau korero me te whakarite i nga patai motuhake i mua i a koe ano.

[Hei tauira, "Me pehea taku mahi moni i runga i YouTube?" hei utu mo "Hei whai moni i runga i YouTube, me neke atu i te 1,000 nga kaiohauru hongere, engari i tenei wa e 5 noa ahau. He uaua ki te whakapiki ake i te maha o nga kaiohauru me te puhoi o nga ihirangi hongere hākoritanga. Engari he aha nga tikanga e whakamahia ana e koe hei whakanui ake i to turanga kaiohauru?" Ka patai ahau.

He tauira noa tenei i puta mai i ahau, engari he pai ake pea nga patai a etahi o koutou. I te iti rawa, he pai ake tenei taumata o te patapatai.

Ina whakamahi ahau i te GPT korerorero, ka whakamaarama ano e au aku patai me etahi tauira. Ki te mahi i tenei, ka mahi ano ahau i etahi rangahau i runga i te Ipurangi i mua; ki te hiahia koe ki te whakapai ake i o pukenga rapu Google, panuihia tenei tuhinga^^.

  1. Kia mau tonu te korero
    Whakaahua.
    Ko te Chat GPT he taputapu AI tauwhitiwhiti. Ehara i te mea he whakautu tika anake, engari he patai taapiri mo te matauranga hohonu me te maarama.

Hei tauira, ki te whakautu a Chat GPT, "He mea nui ki te whakapai ake i te kounga o te ihirangi," ka patai pea, "Me pehea te whakapai ake i te kounga o te ihirangi?" etahi atu patai penei "Me pehea te whakapai ake i te kounga o a maatau ihirangi?" ka taea te tono ki te tiki atu i nga matauranga hohonu me nga korero.

  1. Ka torotoro i nga huarahi auaha hei whakamahi i nga korero.
    Ano, ko te GPT korerorero he nui ake i te taputapu patai-whakautu noa. Na reira, e whakapono ana matou ka taea hoki te whakamahi mo nga kaupapa auaha, penei i te tuhi me te whakarāpopoto. Ka taea hoki te whakamatautau me te kimi huarahi hou hei whakamahi i a koe ake. Hei tauira, i te wa e whakaaro ana tetahi YouTuber i tetahi raupapa pakiwaitara mo tetahi ataata, he pai ki te whakamahi i te GPT korerorero hei whakawhanake i te raarangi korero.

Hei poto, kia pai te whakamahi i te GPT korerorero, he mea nui ki te mahi i a koe ake rangahau me te haere tonu o te korerorero. I tua atu, i te mea ka taea te whakamahi auaha, ka akiaki matou ki a koe ki te rapu i a koe ake huarahi motuhake hei whakamahi me te whakamatau.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60813.09
ETH 3389.90
USDT 1.00
SBD 2.52