"Cameron Highlands - Herbata Prosto z Krzaka"

in #malezja7 years ago

… dwa miesiące wcześniej.

Padał deszcz. Mocno i dużo. Obudziłem się w autobusie niesionym przez górską drogę wijąca się między zieloną otchłanią tropikalnych lasów.
W potokach wody, zarzucało nami na lewo i prawo. Co poniektórzy pasażerowie szeptali coś do wnętrza małych foliowych torebek. Autobus pokonywał następne wzniesienia z zawrotną prędkością. Dżungla karłowaciała, niebo brunatniało, a woreczki robiły się cięższe. Zbliżaliśmy się do Cameron Highlands - miejsca skąd bierze się cała herbata Malezji.
Przyznam szczerze, że początkowo obawiałem się rozczarowania - C.H. to niezwykle popularny kierunek wśród niemieckich turystów odwiedzających Malezję. Spodziewałem się więc schwarzwaldzkich cen i totalnego braku egzotyki. Moje obawy zdawała się potwierdzać znajoma pruska zabudowa. Bywałem już na kilku polach herbacianych. To wyglądało na najbardziej poukładane. Pełen ordnung.

Więcej tutaj:
https://www.azjatyckitrip.com/single-post/2017/07/10/Cameron-Highlands---Herbata-Prosto-z-Krzaka

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53955.17
ETH 2265.61
USDT 1.00
SBD 2.34