Μακιγιαζ με ένα μόνο προιόν

in #makeup7 years ago

Read this article in English here: http://mariabrenta.blogspot.gr/2017/06/blog-post_13.html

Γεια σας φίλες μου! Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά. Αν και είμαι σίγουρη γι' αυτό. Το καλοκαιράκι έχει μπει για τα καλά και μερικές από εσάς έχετε κιόλας προλάβει να κάνετε τις πρώτες βουτιές. Άρα ναι! Είμαι σίγουροι ότι όλες περνάτε υπέροχα αυτόν τον καιρό. Όσο οι θερμοκρασίες όμως αυξάνονται ολοένα και περισσότερο θα πρέπει να έχουμε υπόψιν ότι το μακιγιάζ μας θα πρέπει να είναι ανάλαφρο. Όπως και η διάθεσή μας ;-)

Σήμερα λοιπόν θα σου δείξω με απλά βήματα πως θα κάνεις το καλοκαιρινό σου μακιγιάζ με ένα μόνο προϊόν. Είναι πανεύκολο, οικονομικό, δροσερό και άκρως καλοκαιρινό.

pexels-photo-247295.jpeg

Όπως κάθε φορά που βάφεσαι έτσι και τώρα θέλω να πιστεύω ότι θα φροντίσεις το πρόσωπό σου όσο το δυνατόν περισσότερο. Η λέξη κλειδί εδώ είναι το ΝΕΡΟ! Το νερό θα ενυδατώσει το πρόσωπό σου αλλά θα προσφέρει και πολλά οφέλη στον οργανισμό σου γενικότερα. Μη ξεχνάς το ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ και την ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ! Είναι απαραίτητη προϋπόθεση για ένα άψογο αποτέλεσμα στο μακιγιάζ σου!

Αφού τα τηρήσεις τους παραπάνω κανόνες πάμε να δούμε πως θα κάνεις κι εσύ το μακιγιάζ που κάνω εγώ καθημερινά το καλοκαίρι...

Θα χρησιμοποιήσω ένα κραγιόν στην αγαπημένη μου απόχρωση ροδακινί.
Θα κάνω μικρές τελίτσες στα σημεία που θέλω να δώσω χρώμα.
Εγώ επέλεξα τα μάγουλα και το κόκαλο πάνω από τα μάτια προκειμένου να πετύχω ένα πιο φωτεινό βλέμμα.
Τέλος, έβαλα κραγιόν στα χείλη για ένα πιο όμορφο look.
Ωστόσο, αν θεωρείς την όλη διαδικασία πολύ "φτωχή" μπορείς να συμπληρώσεις απλά στην εμφάνισή σου λίγη μάσκαρα για πιο έντονο βλέμμα.

TIP: Φρόντισε να χρησιμοποιήσεις ένα ματ κραγιόν διαρκείας κι όχι κάποιο κρεμώδες ή glossy κραγιόν για να μη λιώσει πάνω στο δέρμα σου.

Αυτό είναι λοιπόν το δικό μου καθημερινό καλοκαιρινό μακιγιάζ με ένα μόνο προϊόν το οποίο με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη άπειρες φορές.
Ελπίζω να σας άρεσε, εύχομαι να το δοκιμάσετε και να μείνετε ευχαριστημένες και μέχρι το επόμενο άρθρο να περνάτε υπέροχα!
Φιλιά πολλά!

Το λοιπόν, είμαι η Μαρία, είμαι έφηβη και λατρεύω αυτό τον κόσμο! Γεννημένη την Άνοιξη, ζω για τα καλοκαίρια και αναπνέω με τους χειμώνες. Δίνω πολύ, αγαπάω πολύ και ονειρεύομαι. Καταφύγιο μου η γραφή και το διάβασμα. Το μότο μου: «Παύεις να υπάρχεις όταν παύεις να ονειρεύεσαι»

Μαρία Μπρέντα

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58478.70
ETH 3158.37
USDT 1.00
SBD 2.43