You are viewing a single comment's thread from:

RE: MAKEDONIA IS GREEK!!!!! AND SO WILL REMAIN!!!!!

in #makedonia7 years ago

@arthour.grafo θα απαντήσω όσο πιο συνοπτικά γίνεται. Το ξέρω και δεν έχω αυταπάτες ότι όλα αυτά θα υπογραφούν , όπως έχουν υπογραφεί τα τελευταία χρόνια πολλά μνημόνια ,μεσοπρόθεσμα, κατεπείγουσες διατάξεις , νόμοι άνομοι. Εχω πάει σε πολλές πορείες ειρηνικές η μη, έχω φάει πολλά χημικά! Δεν έχω αυταπάτες ότι αυτό δεν θα υπογραφεί!! Τα συμφέροντα του ιμπεριαλισμού είναι ανεξάντλητα!! Και έχουν ευθύνη όλες οι κυβερνήσεις που πέρασαν τις τελευταίες δεκαετίες από την Βουλή!! Δεν είναι τωρινό το θέμα ,όπωσ πολλά απο αυτα που ψήφισαν είχαν ρίζες από τα παλιά!! Είμαι σίγουρη ότι θα έχει κόσμο ,και επειδή πριν μια εβδομάδα ημουν σε πορεία και κάτι μπαχαλάκηδες άρχισαν τα μπαμ και μπουμ ,αυτό που δεν θέλω να σκεφτώ είναι η καταστολή!! Δεν είναι η κυβέρνηση Τσίπρα μόνο για μένα. Γιατί όλοι την ιδια πολιτική έχουν !! Τα ονόματα αλλάζουν!!!

Sort:  

Eίναι πολλά από πίσω το ξέρω .....δυστυχως όμωσς και εμείς ,ο καθένας Ελληνας συμμετέχει κάθε μέρα σε εναν πόλεμο χωρίς να το ξέρει, αν κατάλαβες τι εννοώ... Οσοι είναι στο ΝΑΤΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62228.71
ETH 2419.51
USDT 1.00
SBD 2.57