2019

in #magyar6 years ago

Sziasztok!

Még van pár óránk, kivéve Gabbinhyce kollégának, aki már 2019-ben van, de előre is Boldog új évet kívánok nektek!
Ahogy megérkezett a karácsony, szépen ellazítottam magam, és fel sem pörögtem mostanáig (most sem fogok még), mert az egész természet téli álmot alszik, és a természet okos, szeretek hallgatni rá :)

De hamarosan ismét jövök, kriptós válogatásokkal, meg mindenféle masinával és okossággal (amelyek még mindig nem reklámozási céllal kerülnek hozzám :D ), hogy legyen változatos a feed-etek :)

ENG:
Happy New Year! Sorry, the more text are hungarian-exclusive ;)

Sort:  

Boldog Új Évet neked is. Igen, a természetnek sokszor igaza van, de sajnos nem mindig lehet rá hallgatni. Holnap indul a munka újra.

Boldog új évet kívánok!

Köszönöm :)

legkozelebb meg nem torom magam az angollal ha commentelek neked😂

Posted using Partiko Android

Jahaaa most vettem csak eszre ezt a postot😂 Na mindegy unev mar megvolt latom nagyon kevesen vagyunk itt hunok😂 De majd jovore csak gyarapodunk. Ha meg nem akkor tevedtem😂
Csinalhatunk akar egy exluziv hun botot is😂

Posted using Partiko Android

Olyan két-három tucatnyian lehetünk, de szerintem csak páran vagyunk aktívak, vagy olyanok, akik törődnek is másokkal, és beszélgetnek :D
Ezért nem kell bot szerintem, mert a kemény mag úgyis összetart :D

Tudom de azert nem lenne huleseg😂😂😂 Foleg ha csak mi lennenk aktivak😂

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63191.19
ETH 2615.47
USDT 1.00
SBD 2.73