Poseł Krystyna Pawłowicz żegna się z polityką?

in #magnapolonia5 years ago


„Mój czas w polityce w te Święta dobiegł końca – teraz młodzi. Pozdrawiam” - napisała na Twitterze poseł Krystyna Pawłowicz.

Mój czas w polityce w te Święta dobiegł końca,teraz młodzi.Pozdrawiam

— Krystyna Pawłowicz (@KrystPawlowicz) 15 grudnia 2018

„Chcę swą polityczną aktywność zakończyć - mam dużo spraw do załatwienia, życiowego zakończenia i uporządkowania” - stwierdziła następnie Pani Poseł.

„Są sprawy, które trzeba pozałatwiać, które nie poczekają. Mam już prawie 70 lat i trzeba wszystkie swoje sprawy pozałatwiać” - zaznaczyła w kolejnym wpisie posłanka PiS.

„Czas już pomyśleć o życiu poza polityką, zobaczyć jeszcze miejsca rodzinne, podkurować zdrowie, posprzątać po sobie” - dodała Krystyna Pawłowicz.

„Osiągnęłam i jestem szczęśliwa, że mogłam coś dla Polski realnie robić - przy Prezesie” - zaznaczyła.


Posted from my blog with SteemPress : https://www.magnapolonia.org/posel-krystyna-pawlowicz-zegna-sie-z-polityka/

Sort:  

Bardzo dobrze. Może w końcu nie będzie tyle chamstwa w Sejmie.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64485.37
ETH 3156.53
USDT 1.00
SBD 4.05