Magna Polonia

in #magna6 years ago (edited)

Szanowni Państwo,

Facebook coraz mocniej ogranicza zasięgi naszych wpisów, blokuje administratorów Magna Polonia, w związku z tym postanowiliśmy spróbować jak działają inne kanały dystrybucji informacji. Mamy nadzieję, że na Steemit jest duża społeczność Polaków, która aktywnie poszukuje ciekawych treści.

Pozdrawiamy!

PS: dajcie znać, czy Magna Polonia na steemit to dobry pomysł:)

Sort:  

Gdybym ja jeszcze wiedziała, czym jest Magna Polonia...

Niezależne czasopismo społeczno - polityczne, oraz portal internetowy www.magnapolonia.org
Pozdrawiam.

Dobry pomysł, tylko nie dawajcie nic z Michalkiewiczem, bo coś mi się wydaje że to on może być ubecką żygowiną a nie teoria Wielkiej Lechii. Witam upvotem.

Ale Michalkiewicza to ty szanuj.

Będę szanował jak "odszczeka" to co powiedział. Pozdrawiam

Przypomniał mi sie film "Nie zadzieraj z fryzjer":-) :-)

Mi coś takiego się przypomniało

Hahaha ! Rozumiemy się :-)

A co powiedział bo ja nie w temacie.

zapomniałem dodać że zapraszam na tag #reakcja

Bardzo dobry pomysł :-)

Każdy kanał informacji jest dobry. Na każdym równolegle warto publikować.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43