I hope that 8900 MAGIC tokens will worth at least 8.64 Steem...steemCreated with Sketch.

in #magicdice6 years ago (edited)

...Because that is what I lost today in total with betting on Magic Dice.
How I lost that amount? I started betting with 0.10 and 1 Steem, but later I made bigger bets multiple times. The maximum amount I bet was 10 Steem.
Today I Powered Up all of my liquid Steem (42.664 Steem) to prevent myself from further betting on Magic Dice.

Sort:  

Vigyázni kell az ilyennel, bizony.
Szerintem hosszú távon a power uppal jól jártál, és a következő bull-run alatt a magic ára is fel fog menni. Szóval nagyon ne sajnáld.

Az szerintem már nem nagyon fog felmenni. Úgy tűnik, hogy csináltak egy exit scam-et:
Magic Dice Exit Scam?
A fenti bejegyzés röviden arról szól, hogy a weboldaluk nem elérhető, a Discord szerverüket is törölték, a Steem-en pedig elkezdtek Power Down-t nyomni, valamint az utóbbi néhány hétben abbahagyták az osztalékok kifizetését néhány nagyobb játékosnak, akik egy ideje abbahagyták a játékot.
Innentől kezdve szerintem a MAGIC token konkrétan nem is létezik már.
De végül is legalább nem buktam akkorát, mint ami a címben van.
Az elvesztett Steem nagy részét sikerült visszakapni a napi osztalékokkal.
A mai napi (2019.06.04) állás szerint a bukta "csak" 0.954 Steem, és van $0.026 SBD profit.
Mondjuk az alapján, amit egy-két embertől olvastam, a Magic Dice exit scam szerintem nem meglepő, mert fenntarthatatlan üzleti modell volt.
@samotonakatoshi szerint mindenki csak az osztalékokért, az osztalékok miatt fogadott, és így a fogadások mennyisége idővel csökken.
Ennek ellenére érdekes módon azt írta, hogy eléggé meglepődött, nem igazán gondolta, hogy exit scam-et csinálnának, merthogy a weboldalon található állításuk szerint a profit 60%-át vitték.
Erre azt válaszoltam, hogy ez meglepő, miután ő maga állította, hogy a Magic Dice üzleti modellje fenntarthatatlan hosszú távon.
Írtam, hogy valószínűleg hazudtak a profit 60%-ának megszerzésével kapcsolatban.
Azt is írtam, hogy az állítása alapján, a Magic Dice exit scam nem meglepő (volt), hanem várható.

Nem tudom hogy nem vettem észre, hogy írtál kommentet :S Ne haragudj a késői válaszért.
Jah, az exit scam nekem is meglepő volt, mondjuk nekem csal delegációs tokenem volt ott, a 0,1 steem minimum bet-et túl magasnak éreztem, talán összesen egyszer játszottam.
Na mindegy, ez van, de azért nem irigylem azokat, aki nagyobb összeget buktak a bulin.

Remélem, hogy igazad van/lesz.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Xplosive from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

I would say it was wish for you to power up your balance or better still transfer to savings.

I wish Magic tokens starts selling at 1000 Magic tokens for 1 Steem so you get 8.9 Steem (a little profit from it too!)

Take care buddy!

Posted using Partiko Android

!bookkeeping magicdice

Hi @xplosive!

magicdice

Received:

  • 171.728 STEEM
  • 0.000 STEEM from referral
  • 0.061 STEEM from delegation
  • 3.902 STEEM from dividends
  • 0.000 SBD
  • 0.000 SBD from referral
  • 0.000 SBD from delegation
  • 0.021 SBD from dividends

Spent:

  • 178.000 STEEM
  • 0.000 SBD

Total:

  • -2.309 STEEM
  • 0.021 SBD

!bookkeeping magicdice

Hi @xplosive!

magicdice

Received:

  • 171.728 STEEM
  • 0.000 STEEM from referral
  • 0.064 STEEM from delegation
  • 5.012 STEEM from dividends
  • 0.000 SBD
  • 0.000 SBD from referral
  • 0.000 SBD from delegation
  • 0.026 SBD from dividends

Spent:

  • 178.000 STEEM
  • 0.000 SBD

Total:

  • -1.196 STEEM
  • 0.026 SBD

!bookkeeping magicdice

Hi @xplosive!

magicdice

Received:

  • 171.728 STEEM
  • 0.000 STEEM from referral
  • 0.064 STEEM from delegation
  • 5.254 STEEM from dividends
  • 0.000 SBD
  • 0.000 SBD from referral
  • 0.000 SBD from delegation
  • 0.026 SBD from dividends

Spent:

  • 178.000 STEEM
  • 0.000 SBD

Total:

  • -0.954 STEEM
  • 0.026 SBD

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57544.06
ETH 2338.08
USDT 1.00
SBD 2.35