Notebook of the Warrior Poetess - #6 - The Invitation // Поканата

in #luw5 years ago

Покана на Български

Привет,

Сред познатите ми стиймъри от България се обръщам към отдавна и постоянно активните @bonp, @gallya6945, @eii, като ще се радвам да споделите и с ваши познати, които ми убягват. От доста месеци не съм се свързвал с вас, тъй като съм си забит в мои какви ли не опити из мрежата и това отнема много ментални ресурси. Което не означава, че не помня вашата подкрепа, когато съм учил как работи мрежата.

Имаме и концептуални разминавания в начина, по който схващаме мястото, но имаме допирни точки и смятам, че мога да помогна или да опитам, като ви насърча да инвестирате минимално време и ресурси в играта, докато е "новото нещо" и все още съпротивлението не е такова голямо, каквото може да стане след месец-два, например, когато се присъединят още толкова хора. Линкът ми към нея ще откриете по-долу.

Възвръщаемостта в началото беше и по-голяма, знам, но и сега има прилична в сравнение с всички други дългосрочни такива акции/дялове/делегации/прочия.

Моят опит - 30-тина не съвсем оптимално но и не лошо вложени стийм се възвърнаха около 11-тия ден и оттам нататък всичко е плюс. Имаше варианти с около 5 стийм начална инвестиция, които се връщаха по-рано от седмица изцяло... Сега поканих личен приятел в мрежата и му дадох началните ресурси... освен регистрацията на акаунта, в играта са вложени 9 стийм... И вече няма да е толкова лесно. Ще видим дали след месец са възвърнати. Но все пак - колкото по-рано, толкова по-добре в дългосрочен план, а и има смисъл просто да се регистрирате и да не влагате нищо, ако не желаете. Пак ще получите нещо, просто много по-малко и по-бавно.

Естествено, има хора, които се чувстват набутани с много, тъй като са тръгнали с големи амбиции... Това е игра от типа стратегии, в които добивът на ресурси става все по-скъп на високи нива и възрвъщаемостта пада като процент. Но добивът е по-висок като абсолютна стойност. Промени в тази стойност с цел баланс, нанесени от страна на разработчиците, понакараха някакъв народ да помрънка, но който е действал разумно, не се оплаква. Не виждам защо. Радвам се, че съм попаднал на играта като начин да инвестирам и в платформата.

Знам, че имаше и пак може да има проблеми с лаг понякога или трудно логване. И това беше отказало някой от вас, когато споделих във фейсбук групата. Вече би трябвало да са много по-малко и нещата са на оправяне.

Защо имам доверие на разработчиците? Защото им следя всички други проекти, знам какво правят за платформата и виждам, че действително им пука всички въвлечени да са доволни. Дотам, че направиха изключението референтния линк да носи бонус на препоръчващия, без да взима от дохода на поканения. Което във всички други известни ми случаи на блокчейна не е така - там просто се води Beneficiary и туй то. Както и да е. Промени пак ще има и разочаровани пак ще има, но аз се радвам, че не съм изпуснал шанса и повторно опитвам да поканя и вас.

Успехи с каквото се занимавате при всички положения!

Content in English

My avatar in the new game of wars, Petra, is a poetess. While this is not part of the game and may never become one, I would like to develop that character. Sharing a haiku related to the game, as often as it comes...


The New Poem

Is it too late now?
Who claims to know the right thing?
An offer still stands.


Manoldonchev_Awarded_Haijin_banner.png
Banner by @f3nix

My referral link:

https://staging.drugwars.io/#!/ref/@manoldonchev

My clan:
[La Familia] where we'll be duking it out with friends like @bozz, @axeman, @blueeyes8960, @brumest, @svemirac and other family. Leader is @runicar A.K.A. El Patron

Yours,

Manol

Power House Creatives Logos FINAL_float.png

Sort:  

Благодаря за поканата, но засега ще се въздържа от участие. Тези игри с чудовища и с войни не ми допадат, защото ми се струват инфантилни. Инвестирай и може и да спечелиш ако си добър играч, ако имаш много реферали – ще забогатееш … и т.н. обещания… Това е скромното ми мнение базирано на опита ми в подобни игри. Пожелавам успех на всеки който би се включил.

Благодаря и аз за отговора. Споделям информация, докато е прясна, пък естествено човек си преценя сам. Много често съм си променял мнението, след като се запозная с нещото. Сега съм решил да му дам шанс от самото начало и то вече е смислено за мен. Но оттук нататък ще става по-трудно, колкото по-късно. Успехи!

@manoldonchev Благодаря за споменаването и поканата!
Оглеждам я от почти месец. Преди седмица се опитах да вляза, но не се получи. Може да опитам пак. Успех.

F5 му е майката, понякога се налага някой да си чисти кукита и подобни... Но при мен работи след 1-2 рефреша. Единственото, което знам, е че колкото по-рано, толкова по-смислено... Всъщност се надявам нещата да се стабилизират и да е полезно начинание и за новодошли по всяко време. Ще се стигне и дотам, т.е. ще си проличи.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 64063.60
ETH 2742.49
USDT 1.00
SBD 2.67